Orange en Kinepolis worden loyalty partners
Medio maart 2016 besloot Orange de handen in elkaar te slaan met Kinepolis voor Oranges getrouwheidsprogramma Have a nice day. Trouwe klanten van Orange die een gratis filmticket krijgen, kunnen dat ticket nu ook gebruiken in alle 11 Kinepolis-bioscopen bovendien zullen Orange en Kinepolis ook exclusieve avant-premières en andere evenementen organiseren om de klant superleuke ervaringen te bezorgen. Cristina Zanchi, Chief Consumer Officer van Orange, vertelt er meer over.
In de sterke concurrentiële wereld van telecomproviders komt het erop aan klanten te winnen én te behouden. Orange doet dit voortaan met Kinepolis als partner.
Cristina Zanchi: “Ons loyalty programma Have a nice day is onze manier om onze klanten te bedanken voor hun trouw. We nodigen hen uit op events zoals een exclusief concert speciaal voor Orange-klanten, of we verrassen hen met beloningen zoals een gratis databundel of muziekdownload.”
Van alle beloningen zijn de filmtickets het populairst: 80 % van de klanten geeft aan dat ze niets liever dan een gratis ticket voor de film krijgen.
Cristina Zanchi: “Dankzij ons partnership met Kinepolis voegen we nu maar liefst 11 bioscopen toe aan onze lijst met deelnemende cinema’s waar onze klanten hun gratis filmticket kunnen inruilen in een bioscoop bij hen in de buurt.”
“Dankzij ons partnership met Kinepolis Group kunnen wij onze trouwe klanten nog beter verrassen, in eerste instantie met gratis filmtickets, maar er is nog veel meer mogelijk.”
Cristina Zanchi-Chief Consumer Officer Orange
Have a nice day is een vernieuwend getrouwheidsprogramma. Klanten hoeven geen punten meer te verzamelen. Al van de eerste dag worden ze beloond. Maar hoe langer ze klant zijn bij Orange, hoe groter de verrassing natuurlijk. Sinds de start van dit unieke programma in 2014 beloonde Orange zijn trouwe klanten al met meer dan 1 miljoen verrassingen. Voortaan zullen daar ook heel wat mooie filmmomenten in de beste omstandigheden bij zitten. Daarvoor zorgt Kinepolis.
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Als ideale locatie voor hun bedrijfsevenementen kiest Easi keer op keer voor Kinepolis Business. Lees hier waarom.
Op het jaarlijks VVL-congres kwamen 550 aanwezigen samen in Kinepolis Gent voor een aangenaam en leerrijk evenement. Benieuwd naar deze succeseditie?
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.