Carmi Schoenen & Mode
  • kinepolis_mood_072.jpg

    Kinepolis, partner in fideliseringsacties voor klanten

    7.000 ouders & kinderen gaan naar de film met Carmi

Elk jaar in december nodigt Carmi, multibrand speciaalzaak in schoenen en mode met drie vestigingen, klanten met kinderen uit voor een privé-voorstelling bij Kinepolis. Zij kunnen kiezen uit 2 à 3 topfilms en genieten van een ochtendvoorstelling in de beste omstandigheden. Een uitnodiging waarop jong & oud met plezier ingaan. Na meer dan 20 jaar is dit zelfs een heuse traditie. Marketing Manager Kathy Van Daele over een mega organisatieklus die samen met Kinepolis – “de nummer 1 in België voor film” - feilloos verloopt.

Carmi staat voor de betere merkschoenen, samen met hippe outfits en accessoires. De drie vestigingen bevinden zich in Zemst, Korbeek-Lo (bij Leuven) en Aubel (nabij Luik). Kinderen zijn voor Carmi een belangrijke doelgroep. Want met kwaliteitsschoenen is het zoals met veel andere goede dingen: jong geleerd is oud gedaan. En Carmi investeert bewust in fidelisering op de langere termijn. Binnen die strategie is de jaarlijkse uitnodiging voor de film een belangrijke actie. Veel klanten kijken ernaar uit!


Met Carmi naar de film

Elk najaar krijgen trouwe klanten met kinderen een uitnodiging in de bus met daarop een overzicht van 2 à 3 topfilms waaruit zij zelf kunnen kiezen + in welke talen die vertoond worden + de voorstellingen.

Kathy Van Daele: “Op de uitnodiging staat een code waarmee de klant kan inloggen op het aparte gedeelte van onze website om in te schrijven. Elk gezin krijgt drie gratis tickets. Daarnaast kunnen zij bijkomende tickets aankopen voor vriendjes, grootouders, enz. De bevestiging met alle info wordt bij ons afgedrukt en naar hen toegestuurd, samen met een parkingbewijs. Dit brengen ze mee op de dag zelf.” Het hoeft geen betoog dat het vullen van zalen en voorstellingen vooraf nogal wat puzzelwerk vereist.

“Kinepolis is een toporganisatie om mee samen te werken om onze klanten extra in de watten te leggen. Niets dan blije gezichten!”
Kathy Van Daele-Marketing Manager Carmi Schoenen en Mode

Kinepolis in Carmi-jasje

Op de dag zelf zitten de drie Kinepolis-vestigingen helemaal in een Carmi-jasje, zijn er voorbehouden kassa’s voor een vlot onthaal, gaat het goed vooruit aan de foodlijnen, zijn er extra hostessen in de zaal, wordt het Carmi promotiefilmpje vertoond, kortom: een dynamische, gezellige sfeer. Mensen vinden het toch wel heel bijzonder dat zij door hun schoenen- en kledingwinkel worden uitgenodigd om naar de film te gaan.

Kathy Van Daele: ”7.000 ouders en kinderen haast tegelijkertijd ontvangen, het is geen kinderspel. Maar ik mag zeggen dat dit heel vlot, haast feilloos verloopt.”

Hoe krijg je dit voor elkaar, samen met Kinepolis?

Kathy Van Daele: “Omdat we dit al meer dan 20 keren met Kinepolis organiseren, verloopt de voorbereiding vlot. In een eerste meeting met National Account Manager Lien Van Vynckt prikken we een datum, kijken we naar het programmatieaanbod, bespreken we de grote lijnen van het event en ook de prijs. Vervolgens maken wij onze filmkeuze en contacteren we via Kinepolis de filmmaatschappijen voor beeldmateriaal om te gebruiken in onze uitnodiging en website.

Van zodra de inschrijvingen binnenkomen, kan ook het puzzelwerk beginnen om de juiste zalen optimaal gevuld te krijgen. Nadat alle bevestigingen naar de klanten verstuurd zijn, gaan wij ter plaatse naar de Kinepolis-vestigingen, dit keer met de regionale verantwoordelijken. Op dat moment overlopen we alle facetten: de visibiliteit van Carmi, de kassa’s en foodlijnen, de voorstelling, alle praktische afspraken, enz.”


Promotiefilmpje

In de laatste jaren maakt Kinepolis ook een promotiefilmpje aan dat vóór de voorstelling wordt geprojecteerd.
Kathy Van Daele: “Daarin bedanken we onze trouwe klanten en wensen hen het allerbeste voor het nieuwe jaar.”

Een succesvolle fideliseringactie?

Kathy Van Daele: “Jazeker! 7.000 klanten bij elkaar zien schept toch wel een heel speciaal ‘sociaal momentum’. En we zien niets dan blije gezichten. Dit is ook de verdienste van Kinepolis: een toporganisatie om mee samen te werken. Mede dankzij hen wordt zo’n event mogelijk. Bij Carmi streven we in alles naar kwaliteit. Logisch dus dat we voor onze filmactie met Kinepolis samenwerken, de nummer 1 in België als het op film aankomt.”

Onthaalbalie(2).jpg
Filmzaal (1).jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Heb je nog een vraag?

Kijk zeker eerst even op onze FAQ-pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, laat je vraag achter via het onderstaande contactformulier. Onze medewerkers komen binnen de 48 uur terug met een antwoord.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

12 tips voor een bedrijfsuitje dat iedereen leuk vindt

Lees meer Read more

Welke evenementenzaal is geschikt voor mijn event?

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte