7.000 ouders & kinderen gaan naar de film met Carmi
Elk jaar in december nodigt Carmi, multibrand speciaalzaak in schoenen en mode met drie vestigingen, klanten met kinderen uit voor een privé-voorstelling bij Kinepolis. Zij kunnen kiezen uit 2 à 3 topfilms en genieten van een ochtendvoorstelling in de beste omstandigheden. Een uitnodiging waarop jong & oud met plezier ingaan. Na meer dan 20 jaar is dit zelfs een heuse traditie. Marketing Manager Kathy Van Daele over een mega organisatieklus die samen met Kinepolis – “de nummer 1 in België voor film” - feilloos verloopt.
Carmi staat voor de betere merkschoenen, samen met hippe outfits en accessoires. De drie vestigingen bevinden zich in Zemst, Korbeek-Lo (bij Leuven) en Aubel (nabij Luik). Kinderen zijn voor Carmi een belangrijke doelgroep. Want met kwaliteitsschoenen is het zoals met veel andere goede dingen: jong geleerd is oud gedaan. En Carmi investeert bewust in fidelisering op de langere termijn. Binnen die strategie is de jaarlijkse uitnodiging voor de film een belangrijke actie. Veel klanten kijken ernaar uit!
Elk najaar krijgen trouwe klanten met kinderen een uitnodiging in de bus met daarop een overzicht van 2 à 3 topfilms waaruit zij zelf kunnen kiezen + in welke talen die vertoond worden + de voorstellingen.
Kathy Van Daele: “Op de uitnodiging staat een code waarmee de klant kan inloggen op het aparte gedeelte van onze website om in te schrijven. Elk gezin krijgt drie gratis tickets. Daarnaast kunnen zij bijkomende tickets aankopen voor vriendjes, grootouders, enz. De bevestiging met alle info wordt bij ons afgedrukt en naar hen toegestuurd, samen met een parkingbewijs. Dit brengen ze mee op de dag zelf.” Het hoeft geen betoog dat het vullen van zalen en voorstellingen vooraf nogal wat puzzelwerk vereist.
“Kinepolis is een toporganisatie om mee samen te werken om onze klanten extra in de watten te leggen. Niets dan blije gezichten!”
Kathy Van Daele-Marketing Manager Carmi Schoenen en Mode
Op de dag zelf zitten de drie Kinepolis-vestigingen helemaal in een Carmi-jasje, zijn er voorbehouden kassa’s voor een vlot onthaal, gaat het goed vooruit aan de foodlijnen, zijn er extra hostessen in de zaal, wordt het Carmi promotiefilmpje vertoond, kortom: een dynamische, gezellige sfeer. Mensen vinden het toch wel heel bijzonder dat zij door hun schoenen- en kledingwinkel worden uitgenodigd om naar de film te gaan.
Kathy Van Daele: ”7.000 ouders en kinderen haast tegelijkertijd ontvangen, het is geen kinderspel. Maar ik mag zeggen dat dit heel vlot, haast feilloos verloopt.”
Kathy Van Daele: “Omdat we dit al meer dan 20 keren met Kinepolis organiseren, verloopt de voorbereiding vlot. In een eerste meeting met National Account Manager Lien Van Vynckt prikken we een datum, kijken we naar het programmatieaanbod, bespreken we de grote lijnen van het event en ook de prijs. Vervolgens maken wij onze filmkeuze en contacteren we via Kinepolis de filmmaatschappijen voor beeldmateriaal om te gebruiken in onze uitnodiging en website.
Van zodra de inschrijvingen binnenkomen, kan ook het puzzelwerk beginnen om de juiste zalen optimaal gevuld te krijgen. Nadat alle bevestigingen naar de klanten verstuurd zijn, gaan wij ter plaatse naar de Kinepolis-vestigingen, dit keer met de regionale verantwoordelijken. Op dat moment overlopen we alle facetten: de visibiliteit van Carmi, de kassa’s en foodlijnen, de voorstelling, alle praktische afspraken, enz.”
In de laatste jaren maakt Kinepolis ook een promotiefilmpje aan dat vóór de voorstelling wordt geprojecteerd.
Kathy Van Daele: “Daarin bedanken we onze trouwe klanten en wensen hen het allerbeste voor het nieuwe jaar.”
Kathy Van Daele: “Jazeker! 7.000 klanten bij elkaar zien schept toch wel een heel speciaal ‘sociaal momentum’. En we zien niets dan blije gezichten. Dit is ook de verdienste van Kinepolis: een toporganisatie om mee samen te werken. Mede dankzij hen wordt zo’n event mogelijk. Bij Carmi streven we in alles naar kwaliteit. Logisch dus dat we voor onze filmactie met Kinepolis samenwerken, de nummer 1 in België als het op film aankomt.”
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Als ideale locatie voor hun bedrijfsevenementen kiest Easi keer op keer voor Kinepolis Business. Lees hier waarom.
Op het jaarlijks VVL-congres kwamen 550 aanwezigen samen in Kinepolis Gent voor een aangenaam en leerrijk evenement. Benieuwd naar deze succeseditie?
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.