Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma
  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

Boost Group helpt merken en retailers om hun verkoop te boosten en trouwe klanten te creëren. Voor dit laatste biedt het een brede waaier van diensten die gaan van websites bouwen tot en met aftersales service leveren aan de consument. Als Category Manager is Daphny Hermé verantwoordelijk voor de inkoop van speelgoed, huisraad, tickets en belevenisbons voor de groep. Bioscooptickets van Kinepolis nemen al jaren een vaste plek in het assortiment in, vertelt ze.

Boost Group is een loyalty expert. Centraal staan langlopende programma’s waarbij de eindklanten van merken en retailers via hun aankopen punten verzamelen. Vervolgens kunnen deze tegen incentives naar keuze ingeruild worden. Bij Boost Group is dat een uitgebreid assortiment; er is ‘voor elk wat wils’. Wat houdt hun ‘full service’ precies in?

Daphny Hermé: “Boost Group is een full-service provider voor loyalty marketing in Europa. In samenspraak met onze klanten leggen wij de doelen, strategie en KPIs vast en leveren op maat gemaakt loyalty programma`s. Onze dienstverlening daarbij is van A tot Z: te beginnen bij advies, DTP, creatie, tot aan web development, mobile solutions, content management, multi-language customer care, logistiek en fulfillment.”

Vaste waarde


Bioscooptickets zijn nog steeds erg aantrekkelijk. Zeker die van Kinepolis.
Daphny Hermé: “Ze hebben een reële waarde voor de consument en dat terwijl ze snel verdiend zijn in een loyalty programma. Mensen hoeven er niet lang voor te sparen. Daardoor maken de bioscooptickets het loyalty programma ook laagdrempelig.”
“Kinepolis is een vertrouwde partner en onze samenwerking is zeer aangenaam. Bovendien heeft iedereen plezier aan hun product en zijn de bioscopen goed gespreid, waardoor elke klant wel een vestiging in de buurt heeft.”

Heb je nog tips voor wie een loyalty programma wil opstarten?

“Een loyalty programma mag geen ‘one shot’ zijn. Bekijk het dus altijd op de lange termijn. Bepaal vooraf wat je hiermee precies wilt bereiken. Onderzoek of je intern de nodige mensen en middelen hebt om het hele traject op te volgen. Wij weten uit ervaring dat hier nogal wat komt bij kijken. Ook de relatie met leveranciers is belangrijk. Door onze 30-jarige ervaring op dit gebied kunnen wij elke klant met vragen omtrent dit thema met raad en daad bijstaan.”

LOGO Boost Shopper Activation CMYK 300dpi.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj zet foodpakketten in de vitrine

    Coole afhaalpunten bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Ook overtuigd?

Onze medewerkers helpen je maar al te graag verder. Contacteer ons en wij komen binnen de 48 uur terug op je vraag.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan cinema alleen

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Relatiegeschenken voor klanten en personeel: btw- en fiscaal aftrekbaar?

Lees meer Read more

Een jonge kijk op trends in event marketing

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte