• Catering51.jpg

    Terugkijken, vooruitblikken én wensen uitwisselen

    Aquafin organiseert personeelsevent voor 1.000 medewerkers

Het is ondertussen een goede traditie. Bij het begin van het nieuwe jaar nodigt Aquafin, het waterzuiveringsbedrijf van het Vlaamse Gewest, al zijn medewerkers uit om samen terug te blikken op het afgelopen jaar én vooruit te kijken naar de toekomst. Maar ook om nieuwjaarswensen uit te wisselen en bij te praten. Plaats van afspraak voor dit personeelsevent: Kinepolis Antwerpen, Hasselt en Brugge. Nico Van Gestel, Adviseur Communicatie, vertelt hier meer over.

Bijna 300 waterzuiveringsinstallaties verspreid over heel Vlaanderen waarvan er 80 bemand zijn, ruim 1.000 medewerkers: een organisatie zoals Aquafin even samenbrengen bij het begin van het nieuwe jaar is niet zo evident. Door de keuze voor Kinepolis met zijn vestigingen in alle provincies wordt zo’n personeelsevent wél een haalbare kaart.


Personeelsevent: presentatie en receptie

Sinds 2005 kiest Aquafin dan ook voor Kinepolis. Alle medewerkers worden uitgenodigd voor een tweeledig programma: eerst een presentatie door de gedelegeerd bestuurder over de prestaties van het voorbije jaar en de krachtlijnen voor de toekomst. Daarna volgt een nieuwjaarsreceptie. Dit op drie verschillende data en locaties. Het is het communicatieteam dat hiervoor telkens een aantrekkelijke Powerpoint aanmaakt. Indien nodig wordt deze presentatie aangevuld met live animatie, zoals naar aanleiding van de nieuwe bedrijfswaarden die twee jaar geleden werden geïntroduceerd. Toen brachten acteurs herkenbare situaties op de scène.

Nico Van Gestel: “Het geheel wordt telkens op video opgenomen, in samenspraak met de regie, zodat ook het geluid goed wordt gecapteerd. Voor het audiovisuele aspect zorgt Auvicom.”

“Kinepolis heeft goed gespreide vestigingen die vlot bereikbaar zijn. Ze zijn een ‘all-in-one’ partner die weinig uitleg nodig heeft om aan de slag te gaan.”  
Nico Van Gestel-Adviseur Communicatie

Waarom de keuze voor Kinepolis Antwerpen?

Jeanine d’Hertefelt: “Daar zijn veel redenen voor. De locatie, natuurlijk, en ook de ruime gratis parking. Niemand hoeft de stad in. Voor ons is de cinemazaal ideaal voor de presentatie. Fijn is ook dat de ontvangstzaal opgefrist is. Wij kunnen er onze klanten optimaal ontvangen. Voor de walking dinner staat de vaste Kinepolis-partner J&M Catering in, en daar zijn we tevreden over.”

“Eigenlijk doen we vooral een beroep op Kinepolis voor de huur van de ruimtes. Voor de techniek hebben we een eigen partner, ook de organisatie en de voorbereiding van de presentatie doen we zelf. Dat kan perfect. We krijgen wel een Kinepolis contactpersoon bij wie we terecht kunnen met al onze vragen, ook op de dag zelf. Dat is praktisch.”

Hoe kwamen jullie bij Kinepolis terecht?

Nico Van Gestel: “Van zodra je op zoek gaat naar een locatie waar je meer dan 500 man goed kunt ontvangen voor een presentatie met receptie, is de keuze niet zo groot. We wilden hiervoor ook geen eventbureau inschakelen. Kinepolis bevindt zich op centrale locaties die vlot bereikbaar zijn. Door de spreiding van onze medewerkers is dat een noodzaak, wij kunnen bijv. onze West-Vlaamse medewerkers moeilijk naar Antwerpen laten komen. In Kinepolis kunnen zij de presentatie in optimale omstandigheden beleven en ontspannen bijpraten met de collega’s tijdens de receptie.”

Wat waarderen jullie bijzonder in Kinepolis Business?

“Ze zijn een ‘all-in-one’ partner die weinig uitleg nodig heeft om aan de slag te gaan. Wij begrijpen elkaar. Zij weten inmiddels wat we verwachten, wij hoeven enkel nog de datum door te geven, bij manier van spreken. De samenwerking verloopt erg vlot.”

Succesvol, dus?

“Dat mag je wel zeggen. Het feit dat we dit al sinds 2005 bij Kinepolis doen, bewijst onze tevredenheid. En de receptie die vooraf ingepland wordt op 1,5 à 2 uur, wordt meestal verlengd. Ook dát zegt wel wat.”

Catering (3).jpg
Catering(51).jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Heb je nog een vraag?

Kijk zeker eerst even op onze FAQ-pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, laat je vraag achter via het onderstaande contactformulier. Onze medewerkers komen binnen de 48 uur terug met een antwoord.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

12 tips voor een bedrijfsuitje dat iedereen leuk vindt

Lees meer Read more

Welke evenementenzaal is geschikt voor mijn event?

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte