• Unknown-4_resized2.jpg

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

De jonge mediaregie Pop Media is thuis in pop-up ruimtes voor activaties en events. Samen met Kinepolis bezorgen zij ook een sterke merkbeleving aan consumenten (15-35). Vorig jaar deden zij dit onder meer voor Chiquita en VOO. Je kon er niet naast kijken, die coole Fotobooth waar honderden Kinepolis-bezoekers zich lieten fotograferen met de populaire Minion-figuren. Zij konden ter plekke hun foto meenemen en ook sharen op Facebook. Commercieel Directeur Geoffroy Walckiers vertelt meer over visibiliteit, offline/online activaties én een perfecte locatie.

Pop-up stores en events: ze zijn een fenomeen. In het out-of-home (OOH) landschap zijn immers nog heel wat onbenutte plekken met potentieel: leegstaande winkels, opslagruimtes, vitrines, … De jonge mediaregie Pop Media focust zich op ‘pop-up ruimtes’, originele locaties voor tijdelijke activaties en events. Zij zetten allerlei tijdelijke projecten op (zoals voor Ikea, Mercedes, L’Oréal, Coca-Cola Life en Galeria Inno) en werken ook samen met Kinepolis voor activaties met de Fotobooth. Dit is een opvallende photoshooting set met professionele printer en internetverbinding. Pop Media kleedt die setting volledig aan in de look & feel van het merk. Vorig jaar resulteerde dit (onder meer) in succesvolle acties voor Chiquita en VOO bij Kinepolis Antwerpen. 

Geoffroy Walkiers: “Wij mogen exclusief gebruik maken van een toplocatie bij Kinepolis Antwerpen: de ingang. Iedereen komt daar voorbij. Dankzij de grote bache van 6 m2 kan de adverteerder rekenen op een maximale visibiliteit rekenen. Op die plek bereik je ze allemaal!”

Welk publiek bereik je bij Kinepolis?  

“Het publiek bij Kinepolis is talrijk, voornamelijk 15 tot 35 jaar en fun”, stelt Geoffroy, “bijzonder prettig om daar iets mee te doen. Want daar gaat het om: interactieve campagnes met consumenten op een moment dat zij ontspannen zijn en ‘in the mood’ voor een bijzondere beleving. Iets wat Kinepolis én wij hen allebei schenken. Uiteraard kleden wij de Fotobooth in volgens de look & feel van het merk. De combinatie van offline en online communicatie maakt deze formule helemaal van nú.”

”Zowel Kinepolis als wijzelf zijn erop uit om de consument een bijzondere beleving te bezorgen op een moment dat hij daar helemaal open voor staat. Samen sterk voor jouw merk!”
Geoffroy Walckiers-Commercieel Directeur Pop Media

Ruimte voor maatwerk  

Geen intrusieve reclame, geen eenrichtingsverkeer: daar gaat het om. Een ander goed voorbeeld van de interactieve mogelijkheden met Pop Media zie je in de toepassing rond Disney’s Big Hero 6. Je gaat voor het scherm staan en ziet jezelf in het decor en zelfs de kostuums van de film. Te bekijken op het YouTube kanaal van Pop Media. Dit soort ‘augmented reality’ toepassingen zullen we in de nabije toekomst nog veel vaker gaan zien.


Wat hebben Pop Media en Kinepolis nog meer gemeen?

Ze bieden alle ruimte voor maatwerk. Wie zijn merk op een originele en interactieve manier in de kijker wil zetten bij een ruim en ontvankelijk publiek, weet nu dat hij/zij ook hiervoor terechtkan bij Kinepolis Business.

unnamed.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj zet foodpakketten in de vitrine

    Coole afhaalpunten bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Ook overtuigd?

Onze medewerkers helpen je maar al te graag verder. Contacteer ons en wij komen binnen de 48 uur terug op je vraag.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan cinema alleen

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Relatiegeschenken voor klanten en personeel: btw- en fiscaal aftrekbaar?

Lees meer Read more

Een jonge kijk op trends in event marketing

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte