Bezorg je consument een Pop Media âexperienceâ
De jonge mediaregie Pop Media is thuis in pop-up ruimtes voor activaties en events. Samen met Kinepolis bezorgen zij ook een sterke merkbeleving aan consumenten (15-35). Vorig jaar deden zij dit onder meer voor Chiquita en VOO. Je kon er niet naast kijken, die coole Fotobooth waar honderden Kinepolis-bezoekers zich lieten fotograferen met de populaire Minion-figuren. Zij konden ter plekke hun foto meenemen en ook sharen op Facebook. Commercieel Directeur Geoffroy Walckiers vertelt meer over visibiliteit, offline/online activaties én een perfecte locatie.
Pop-up stores en events: ze zijn een fenomeen. In het out-of-home (OOH) landschap zijn immers nog heel wat onbenutte plekken met potentieel: leegstaande winkels, opslagruimtes, vitrines, ⊠De jonge mediaregie Pop Media focust zich op âpop-up ruimtesâ, originele locaties voor tijdelijke activaties en events. Zij zetten allerlei tijdelijke projecten op (zoals voor Ikea, Mercedes, LâOrĂ©al, Coca-Cola Life en Galeria Inno) en werken ook samen met Kinepolis voor activaties met de Fotobooth. Dit is een opvallende photoshooting set met professionele printer en internetverbinding. Pop Media kleedt die setting volledig aan in de look & feel van het merk. Vorig jaar resulteerde dit (onder meer) in succesvolle acties voor Chiquita en VOO bij Kinepolis Antwerpen.
Geoffroy Walkiers: âWij mogen exclusief gebruik maken van een toplocatie bij Kinepolis Antwerpen: de ingang. Iedereen komt daar voorbij. Dankzij de grote bache van 6 m2 kan de adverteerder rekenen op een maximale visibiliteit rekenen. Op die plek bereik je ze allemaal!â
âHet publiek bij Kinepolis is talrijk, voornamelijk 15 tot 35 jaar en funâ, stelt Geoffroy, âbijzonder prettig om daar iets mee te doen. Want daar gaat het om: interactieve campagnes met consumenten op een moment dat zij ontspannen zijn en âin the moodâ voor een bijzondere beleving. Iets wat Kinepolis Ă©n wij hen allebei schenken. Uiteraard kleden wij de Fotobooth in volgens de look & feel van het merk. De combinatie van offline en online communicatie maakt deze formule helemaal van nĂș.â
âZowel Kinepolis als wijzelf zijn erop uit om de consument een bijzondere beleving te bezorgen op een moment dat hij daar helemaal open voor staat. Samen sterk voor jouw merk!â
Geoffroy Walckiers-Commercieel Directeur Pop Media
Geen intrusieve reclame, geen eenrichtingsverkeer: daar gaat het om. Een ander goed voorbeeld van de interactieve mogelijkheden met Pop Media zie je in de toepassing rond Disneyâs Big Hero 6. Je gaat voor het scherm staan en ziet jezelf in het decor en zelfs de kostuums van de film. Te bekijken op het YouTube kanaal van Pop Media. Dit soort âaugmented realityâ toepassingen zullen we in de nabije toekomst nog veel vaker gaan zien.
Ze bieden alle ruimte voor maatwerk. Wie zijn merk op een originele en interactieve manier in de kijker wil zetten bij een ruim en ontvankelijk publiek, weet nu dat hij/zij ook hiervoor terechtkan bij Kinepolis Business.
Wens je graag meer informatie over adverteren in onze bioscopen? Of ontvang je graag een offerte op maat?
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media âexperienceâ
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore dĂ©couvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite mâinscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain Ă©vĂšnement ou cadeau dâaffaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilitĂ©s de publicitĂ© originales dans votre boĂźte mail ? Alors, inscrivez-vous Ă notre newsletter.