Stel je voor. Tennis-, badminton- en squashvelden. Indoor zwembaden. Club lounges met lekkere, gezonde gerechten op de kaart. Fitnesszalen en wellness-ruimtes. Leuke activiteiten voor kinderen, van crèche tot teens club. Alles onder één dak mag je bij David Lloyd wel heel letterlijk nemen. Dit exclusieve concept lanceerde David Lloyd Antwerpen via een mediamix waarin ‘experience’ centraal staat en Kinepolis een belangrijke partner is. Na een maand hadden zich al zo’n 1.800 leden geregistreerd. General manager Bert Vandewaetere vertelt er meer over.
In Groot-Brittannië is David Lloyd een grote naam, onder meer door de 80 vestigingen daar. Inderdaad: die David Lloyd was een bekende tennisser in de jaren ‘70 en ‘80 die onder meer de Davis Cup leidde. Na zijn actieve carrière kreeg hij het idee tenniscourts te gaan overdekken en zo all-weatherproof te maken. Meteen een succes. Daaruit groeide stap voor stap het gym & leisure club-concept. Inmiddels zijn er tien David Lloyd-vestigingen in Europa, twee in België: in Brussel en sinds begin mei 2016, in Edegem bij Antwerpen. Wereldwijd zijn er zo’n 400.000 actieve David Lloyd clubleden - en de teller tikt door.
Bert Vandewaetere, General Manager Lloyd Antwerpen: “Wij zijn anders dan een klassieke sportclub of fitness. Belangrijk is de persoonlijke begeleiding door een buddy die je van a tot z opvolgt. Er is ook de professionele omkadering met gesofisticeerde (semi-medische) apparatuur. Het meest opvallende is ons bijzonder veelzijdig aanbod voor élke leeftijd, alles onder één dak. Daardoor behoort ook ‘Mama/Papa Taxi’ in het weekend tot het verleden: het hele gezin kan bij ons terecht. Je kunt hier ook lekker én gezond eten, bijvoorbeeld. Vergelijk het met een Club Med. Zonder het strand, dan wel (lacht).”
“Centraal in ons merk staat de beleving, hoe mensen dit ervaren. Daardoor is storytelling zo belangrijk voor ons. Aan een advertentiebanner hebben we niet genoeg. Daarom distilleerden we uit een langere spot een 30 seconden-versie. Die hebben we twee weken lang vertoond op het grote scherm in 26 zalen van Kinepolis Antwerpen en Utopolis, 820 vertoningen in totaal. In die spot sprak ik de mensen rechtstreeks toe, met als call to action: welkom op onze website. Daar zagen we het bezoekersaantal flink stijgen, door de totale campagne, natuurlijk. ”
“Nee hoor, ook in de lobby stonden we opgesteld met een sfeervol aangeklede partytent met vlaggen. Van daaruit sprak het promoteam bezoekers proactief aan en maakte hen warm voor onze club. Je merkt dat Kinepolis-bezoekers in de juiste stemming zijn om open te staan voor onze boodschap. Met Kinepolis Antwerpen zitten we pal in onze doelgroep. We rekruteren immers leden uit een cirkel van zo’n kwartier rijden naar de club.”
“Zeker. Zoals gezegd verkopen wij geen plat product, maar een experience op niveau, en dat konden we perfect via Kinepolis communiceren. Kinepolis biedt ons het ideale medium voor het publiek dat wij willen aanspreken. Ik moet ook zeggen dat het contact met Kinepolis - twee vriendelijke dames - meteen bijzonder vlot verliep. En de locatie zelf is dik in orde. Wij hadden niet zoveel extra’s nodig om de juiste sfeer te creëren. We overwegen dan ook om in het najaar hieraan een vervolg te bouwen!”
Ontvang je graag een offerte op maat? Dat kan hier!
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Als ideale locatie voor hun bedrijfsevenementen kiest Easi keer op keer voor Kinepolis Business. Lees hier waarom.
Op het jaarlijks VVL-congres kwamen 550 aanwezigen samen in Kinepolis Gent voor een aangenaam en leerrijk evenement. Benieuwd naar deze succeseditie?
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.