Masterpass
  • 1111.jpg

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets  

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

Sinds 2015 presenteert MasterCard het nieuwe betaalmiddel MasterPass. Daarmee kun je snel en veilig online betalen. Voor een avondje film bij Kinepolis, bijvoorbeeld. Dit jaar is er nog een derde goede reden om dat te doen: je krijgt twee gratis Kinepolis-filmtickets voor een volgend bezoek. Een typisch voorbeeld van een joint actie waaraan Kinepolis graag meewerkt. Savina Vandermeersch, Customer Marketing Manager @ MasterCard, vertelt er meer over.

Online betalen raakt steeds meer ingeburgerd, niet het minst door de opkomst van e-commerce. Lange tijd kon je nog twijfelen of online betalingen wel zo veilig waren. Nu presenteert MasterCard MasterPass, haar eigen digitale portefeuille die toelaat veilig te winkelen bij duizenden webshops. Een systeem dat Kinepolis graag mee promoot.  

Savina Vandermeersch, Customer Marketing Manager:

“MasterPass™ is een handige en betrouwbare digitale portefeuille. Het werkt eenvoudig. Geen gedoe meer met het invullen van kaart- en adresgegevens wanneer je online betaalt. In een paar kliks kun je uitchecken. MasterPass is ook handig: je slaat al je betaalkaarten op één plaats op. Bovendien is dit een MasterCard product, dus: 100% betrouwbaar en veilig.”

Joint promotion

Kinepolis installeerde deze nieuwe betalingswijze als een van de eersten op de website www.kinepolis.be. Om dit systeem een extra duwtje in de rug te geven, werd er sinds eind maart 2016 een actie aan gekoppeld. Eenvoudig: wie nu betaalt met MasterPass krijgt twee gratis Kinepolis-filmtickets voor een volgend bezoek. Dit verloopt in drie stappen:

  1. Maak een digitale MasterPass portefeuille aan op www.masterpass.be;
  2. Koop filmtickets op www.kinepolis.be en betaal via MasterPass;
  3. Je ontvangt een e-mail met codes die recht geven op twee gratis tickets.

"Het is boeiend om samen te werken met een partner die ook in innovatie en klantvriendelijke oplossingen gelooft: een echte win-win situatie.”

Savina Vandermeersch - Customer Marketing Manager

Hoe loopt deze actie ondertussen?

Savina Vandermeersch: “We merken dat deze promotie nieuwsgierigheid opwekt bij de mensen én aanzet tot het aanmaken van nieuwe MasterPass portefeuilles. Bij de lancering van een nieuw betalingsproduct raken mensen pas overtuigd als ze het uitproberen én een positieve ervaring hebben. Online zijn snelheid en veiligheid onontbeerlijk. Vandaar dat het voor MasterCard belangrijk was dat mensen niet alleen hun MasterPass portefeuille zouden aanmaken maar ook op kinepolis.be hun tickets met MasterPass zouden kopen om zo te kunnen genieten van twee gratis filmtickets voor een volgend bezoek aan Kinepolis.”

En hoe verloopt jullie samenwerking met Kinepolis?

Savina Vandermeersch: “MasterCard en Kinepolis werken al langer samen, en ja, het is een heel aangename businesspartner. Toen we een aantal jaren terug online betalingen met Maestro® lanceerden, hebben we eveneens promotionele acties opgezet om dit betaalmiddel met Kinepolis te promoten. Het is boeiend om samen te werken met een partner die ook in innovatie en klantvriendelijke oplossingen gelooft: een echte win-win situatie.”

kinepolis_mood_017-1.jpg
kinepolis_mood_177.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj zet foodpakketten in de vitrine

    Coole afhaalpunten bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Ook overtuigd?

Onze medewerkers helpen je maar al te graag verder. Contacteer ons en wij komen binnen de 48 uur terug op je vraag.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan cinema alleen

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Relatiegeschenken voor klanten en personeel: btw- en fiscaal aftrekbaar?

Lees meer Read more

Een jonge kijk op trends in event marketing

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte