Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen
  • IMG_9066.jpg

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

Binnen de Beroepscentrale van het ABVV vertegenwoordigt de BTB (Belgische Transportbond) alle werknemers uit de maritieme sectoren, de havenarbeiders, de arbeiders in de luchtafhandeling, in het goederen- en personenvervoer en in de logistiek. Als medewerkster van het secretariaat staat Britt Janssen elk jaar mee in voor de organisatie van het kinderfeest voor alle leden van de Beroepscentrale – afdeling Antwerpen. Wij polsten naar haar ervaringen met Kinepolis als eventpartner.

Hoe lang organiseren jullie al een feest voor de leden en hun gezinnen?


Britt Janssen (BTB-ABVV): “Volgend jaar zijn we aan onze vijfentwintigste editie bij Kinepolis toe! Ons allereerste kinderfeest vond plaats in het Sportpaleis. Toen dat veranderde van eigenaar opteerden we voor een formule met filmvertoning, toen nog in Cinema Rex - Cinema Rubens. Wanneer Kinepolis een bioscoop opende in Antwerpen (toen nog onder de naam ’Metropolis’ - red) vond ons kinderfeest daar een onderkomen. De eerste keer stond de vertoning van Aladdin op het programma. Sindsdien is ons familiefeest bij Kinepolis een vaste waarde - in onze agenda en die van onze leden.”

Wie nodigen jullie uit voor het kinderfeest?


“Alle leden van de afdeling Antwerpen met kinderen van 1 tot 13 jaar krijgen een uitnodiging in de bus. Wie dat wil kan bij ons tickets afhalen. Dit jaar kwamen op 3 december niet minder dan 4.500 kinderen en volwassenen op onze uitnodiging naar Kinepolis Antwerpen.”

Wat bieden jullie de genodigden precies aan?


“We organiseren het feest altijd op een zaterdagvoormiddag rond eind november of begin december. Het is dus niet meer dan logisch dat we alles in het teken van de Sint plaatsen. Er staat een heuse troon voor Sinterklaas en twee Zwarte Pieten verwelkomen de gezinnen. Ieder kind ontvangt een zakje met snoep en daarna volgt de filmvertoning. Er vinden twee sessies plaats in tien zalen, de eerste om 9u30 en de tweede om 11u45. We trachten indien mogelijk een originele versie en een in het Nederlands gedubde versie aan te bieden.”

Welke film kregen jullie leden dit jaar te zien?


“Dit jaar stond Disney’s ‘Vaiana’ op de affiche. Die ging op 30 november in première en amper vier dagen later konden wij de film reeds vertonen voor onze genodigden. We gaan als het kan telkens voor een avant-première of een zeer recente film. We merken dat onze genodigden dit echt op prijs stellen. Een dagje cinema met het hele gezin blijft een prachtig geschenk.”  

Maken jullie van de gelegenheid gebruik om te communiceren over jullie organisatie?


“We verdelen brochures aan de ingang. Daarin staat een woordje van onze voorzitter, gericht aan de kinderen en aan hun ouders, de leden van BTB. Daarnaast geven we een beetje inleidende uitleg bij de film.”

Wat zijn voor jou de voornaamste voordelen van Kinepolis als eventlocatie?


“De bioscoop is vlot bereikbaar en heeft een mooie uitstraling. Belangrijk, want je wil je genodigden toch het gevoel geven dat je hen iets bijzonders schenkt. Parkeren vormt geen probleem en er zijn voldoende comfortabele filmzalen en ruimtes om de gasten te onthalen. Op audiovisueel gebied is Kinepolis het neusje van de zalm, dat speelt ook mee om de filmervaring tot een hoger niveau te tillen.”

Hoe verloopt de samenwerking met Kinepolis?


“Na al die jaren kennen we elkaar door en door. Wanneer de zomer op zijn einde loopt nemen we meestal een eerste keer contact op. Dan bespreken we de grote lijnen met onze vaste B2B Account Manager: datum, aantal zalen, welke film… Vanaf dan houden we regelmatig contact en werken we in onderling overleg naar het uiteindelijke kinderfeest toe.”

Komt er volgend jaar een nieuw BTB kinderfeest?


“Zeker weten! Never change a winning formula! We hebben trouwens al een datum geprikt voor 2017. Het is een schitterend cadeau om te geven én om te krijgen.”
“Kinepolis heeft alles in huis om het kinderfeest tot een succes te maken: een mooie en vlot bereikbare locatie, parkeergelegenheid, comfortabele filmzalen en ruimtes om de gasten te onthalen.”
IMG_9052.jpg
IMG_9067.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj zet foodpakketten in de vitrine

    Coole afhaalpunten bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Ook overtuigd?

Onze medewerkers helpen je maar al te graag verder. Contacteer ons en wij komen binnen de 48 uur terug op je vraag.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan cinema alleen

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Relatiegeschenken voor klanten en personeel: btw- en fiscaal aftrekbaar?

Lees meer Read more

Een jonge kijk op trends in event marketing

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte