Op zoek naar een passende eventlocatie aan de Belgische kust? Zie dan zeker alle troeven van Kinepolis Oostende niet over het hoofd. Deze eventlocatie is goed gelegen en makkelijk bereikbaar (ook met het openbaar vervoer). Zij biedt ruimschoots voldoende gratis parking en is excellent uitgerust voor allerlei business events. Met alle services en extra’s ‘à la carte’ die je wenst. Heb je plannen voor een congres of seminarie, een productlancering of presentatie, een infobeurs of een personeelsfeest? Dan wordt Kinepolis Oostende jouw ‘place to be’.
Download de gids over Kinepolis Oostende
Kinepolis Oostende en het Kinepolis Business team hebben een jarenlange ervaring in het organiseren van zakelijke evenementen. Een goed gesprek kan heel wat verduidelijken. Heb je nog vragen of wil jij graag jouw eventlocatie in Oostende reserveren? Neem dan contact op met onze B2B Account Manager Gauthier.
Kinepolis Oostende is makkelijk bereikbaar, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Met de auto volg je de E40/A10 autosnelweg helemaal tot het einde. Op de rotonde aan het President Kennedyplein neem je de 3de afslag en volg je de Elisabethlaan en de Northlaan tot aan de Troonstraat. Daar sla je rechtsaf en vind je Kinepolis Oostende. Met een beetje geluk hoor je de zee ruisen. Ter plaatse kunnen zo’n 200 wagens gratis parkeren.
Ook met de trein en de kusttram ben je er snel. Op zo’n 100 m van Kinepolis Oostende stopt de kusttram die je na drie haltes afzet aan het station van Oostende. De recente dienstregeling vind je op de websites van NMBS en De Lijn. Plan hiermee je route.
of bedrijfsfeest voor enkele honderden gasten. Maatwerk is het sleutelwoord bij Kinepolis. Zo heb je de keuze tussen acht auditoria met elk een verschillende capaciteit, voor 85 tot 512 gasten. Daarnaast zijn er ook drie polyvalente receptieruimtes: Mezzanine (425 m² - tot 500 gasten), Foyer (800 m² - tot 800 gasten) en Albert Bert ruimte (250 m ²- tot 200 gasten). Daarin kunnen tafels worden neergezet voor walking dinners e.d.m.
Wil je meer te weten komen over de specificaties van onze zalen?
De filmzalen bieden luxe zitcomfort, state of the art projectie en een uitstekende beeld- en geluidskwaliteit. Daarvoor zorgen (onder meer) digitale projectoren, wall-to-wall schermen en geavanceerde audiosystemen. Jouw gastsprekers kunnen er moeiteloos hun interactieve presentatie geven. Door de excellente akoestiek zijn de sprekers op je seminarie of congres perfect verstaanbaar.
Heb je nog andere technologische snufjes nodig? Geen probleem, in overleg met onze B2B Account Managers komt dat voor mekaar. Ook over de catering hoef je je geen zorgen te maken. Onze ervaren catering partner luistert naar je wensen en maakt een voorstel op maat, van verfijnde cocktail met hapjes tot en met een volledig verzorgde walking dinner voor honderden gasten.
Tine De Buysser
Regional Account Manager
b2boostende@kinepolis.com
Jolien Depovere
B2B Account Manager
b2boostende@kinepolis.com
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.