Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in
  • HEader.jpg

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

Voor de vierde keer op rij was ‘Techorama’ hét keyword voor de community van software developers, IT, data- en Sharepoint professionals. Van 22 tot 24 mei 2017 kwamen 1500 deelnemers samen, dit keer in Kinepolis Antwerpen waar het hele complex met 11 zalen gonsde van kennisdeling en netwerking. Voor de gelegenheid werden 110 topsprekers - “de crème de la crème” - ingevlogen van overal ter wereld. Kinepolis Business bleek perfect opgewassen tegen het professionele gehalte én de omvang van het event. Gill Cleeren, één van de drie Techorama-ondernemers, vertelt er meer over.

Gill Cleeren heeft een fulltime job als Microsoft Regional Director, Visual Studio MVP and Pluralsight auteur. Daarnaast heeft hij sinds 2013 ook een “uit de hand gelopen hobby”, het bedrijf dat Techorama heet, samen met ‘partners in crime’ Pieter Gheysens en Kevin DeRudder. Na amper vier edities is dit kennisevent uitgegroeid tot de grootste IT-conferentie in België en een begrip in de ICT-wereld.

Gill Cleeren: “Vijf jaar geleden besloot Microsoft om de jaarlijkse conferentie voor developers en andere IT pro’s niet meer zelf te organiseren. Toen besloten wij, Pieter, Kevin en ikzelf, dit in handen te nemen en er iets nieuws van te maken: Techorama. De focus, onze core value, ligt op kennisoverdracht en netwerking. Daarnaast zijn er ook een hele reeks partners aanwezig die via hun eigen infostanden met het doelpubliek connecteren.”

De editie 2017 werd een onverdeeld succes. Elf zalen van het Kinepolis-complex stonden in het teken van Techorama. De foto’s laten zien hoe veelzijdig het programma was en hoe groot de interesse. Er was zowel ruimte voor grote projectie als voor persoonlijke interactie. Kortom: Kinepolis zat Techorama als gegoten.

Achteraf gezien blij met jullie keuze voor Kinepolis?

“Onze keuze voor Kinepolis was een goede keuze - zeker. Dit is meer dan zomaar een locatie. Je merkt meteen dat Kinepolis professioneel gericht is op events en het organiseren ervan. Iedereen zorgt er mee voor dat je event draait en blijft draaien. Onze Kinepolis Business Account Manager Stephanie Verhelst was permanent goed bereikbaar en twee dagen aanwezig. Het bewijs van onze tevredenheid? We hebben al opnieuw geboekt voor de volgende editie. In 2018 gaan we trouwens ook de grens over voor een Nederlandse editie.”

Welke zijn de sterktes van Kinepolis Business als eventpartner?

  • De professionele aanpak, dat merk je al meteen bij de start;
  • Dit team is eventgericht, wat niet van elke locatie kan gezegd worden;
  • Alle Kinepolis-medewerkers, tot en met de security mensen, zijn ook oprecht enthousiast over zo’n event. Je event wordt ‘gedragen’ door het hele complex. Een positieve vibe!

Heb je nog een nuttige tip voor wie een event organiseert?

“Begin vooral op tijd met het plannen van je event. Dan heb je de tijd om goed na te denken over alles wat kan gebeuren - en kan misgaan. Je moet op alles voorzien zijn. Zo bleek er bij ons vijf-voor-twaalf een probleem te zijn met het taxibedrijf dat de sprekers van het hotel naar Kinepolis zou brengen. Gelukkig waren we klaar om ook zoiets op te vangen. Maak zeker een draaiboek!”

34821973771_d595a94949_o.jpg
34110691104_42fc265680_o.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj zet foodpakketten in de vitrine

    Coole afhaalpunten bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Ook overtuigd?

Onze medewerkers helpen je maar al te graag verder. Contacteer ons en wij komen binnen de 48 uur terug op je vraag.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan cinema alleen

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Relatiegeschenken voor klanten en personeel: btw- en fiscaal aftrekbaar?

Lees meer Read more

Een jonge kijk op trends in event marketing

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte