Vind je het moeilijk om die ene specifieke doelgroep te bereiken? Spreken je campagnes niet altijd de juiste mensen aan? Dan zijn de marketingprojecten van Kinepolis iets voor jou. Verbind je merk of product aan één van deze concepten.
De marketingprojecten van Kinepolis zijn speciaal ontwikkeld om één bepaalde doelgroep aan te spreken. Ook jij kan deze doelgroepen bereiken door je merk of product aan één van de programma’s te linken. Heb je interesse om één van deze succesformules te sponsoren? Vraag dan hier meer informatie aan, of contacteer ons voor een vrijblijvende offerte.
Seniors at the movies
Elke maand kunnen actieve zestigplussers een film meepikken in ideale omstandigheden. Ze genieten er van een extra voordelige filmvoorstelling, gevolgd door koffie en gebak.
Family at the movies
Leuke films voor het hele gezin, met animatie. Dàt is Family at the movies. Dit terugkerend evenement is ideaal om gezinnen met jonge kinderen te bereiken.
Kinepolis Student Card
Studenten genieten bij Kinepolis van veel voordelen. Dankzij de Kinepolis Student Card gaan ze extra voordelig naar de film, naar unieke bioscoopevents en genieten ze van korting in onze shop. Bereik jij binnenkort deze doelgroep tijdens een avondje uit, thuis of op kot?
Opera in de Cinema
Opera in de Cinema brengt de mooiste opera’s van the Metropolitan Opera in New York naar het grote scherm. De wereldberoemde producties worden in de allerbeste omstandigheden getoond, wat een écht liefhebbers-publiek op de been brengt.
Cine K (nieuw)
Cine K zet verrassende films in de kijker die niet op grote communicatiebudgetten kunnen rekenen. Het zijn stuk voor stuk producties met een uniek verhaal, een artistieke meerwaarde en een eigenzinnige visie. Deze pareltjes tonen we in een intieme, unieke setting voor de echte filmliefhebber in Kinepolis Antwerpen, Gent, Brugge, Kortrijk, Hasselt, Leuven, Brussel en Braine.
Kinepolis XXL! (nieuw)
Mag het een beetje meer zijn? Kinepolis XXL! maakt van jouw filmuitstap een ware belevenis. Naast een topfilm, genieten de gasten van een hapje & een drankje, animatie & entertainment én cadeautjes. Deze nieuwe film- en belevingsformule is speciaal voor iedereen die graag extra in de watten wordt gelegd.
Sponsor een marathon, avant-première of filmvoorstelling
Je kan je merk of product ook altijd koppelen aan een film of avant-première. Komt er binnenkort een film uit die aansluit bij jouw merk of campagne? Wil je een filmmarathon met meerdere voorstellingen op één dag sponsoren? Onze B2B-Account Managers helpen je graag verder om de juiste titel en formule te bepalen.
De juiste mensen bereiken, het klinkt vaak eenvoudiger dan het werkelijk is. In de 10 Kinepolis-bioscopen, strategisch verspreid over het hele land, vind je naast een breed publiek ook specifieke niches. Tijdens onze marketingprojecten krijg je als sponsor de kans om een onuitwisbare indruk na te laten bij deze doelgroepen. We zorgen niet alleen voor voldoende visibiliteit in een hoogkwalitatieve omgeving, een cinemabezoek is ook het ideale moment om voor een aangename interactie met je doelgroep te zorgen. Probeer je een specifieke niche of doelgroep te bereiken? Bij Kinepolis Business bereik je ze allemaal.
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.