Op zoek naar dé manier om je merk in de spotlights te zetten en producten te lanceren, face2face met je publiek? Twee keywords: ‘brand activation’ en ‘Kinepolis’.
Brand activation, je merk activeren en je producten boosten: onder die koepel zitten allerlei vormen van live marketing waarmee je in directe interactie gaat met consumenten. Bezorg hen een ‘experience’ met een blijvende indruk. Doe het bij Kinepolis!
Product display is letterlijk: het uitstallen van jouw product binnen of buiten de Kinepolis-gebouwen, in de wandelgangen en foyers, op de parking… Deze formule wordt bv. vaak door automerken gekozen. Plaats ‘the real thing’ in het middelpunt van de belangstelling bij bezoekers die ervoor open staan.
Laat consumenten je merk/product zelf ervaren: voelen, ruiken, proeven, … Deel samples uit, al dan niet vergezeld van kortingsbons voor trial aankopen. Succes verzekerd. Vooral als je voor een creatieve aankleding zorgt van je stand én je sampling team.
Nog zo’n toverwoord in brand activation is: interactie. Communiceer je merkverhaal live, in direct contact met je doelgroep. Doe het met een animatie-act, al dan niet gekoppeld aan sampling en/of een attractieve display van je product.
Kinepolis heeft vitrines waarin je je merk/product aantrekkelijk kan uitstallen. Hier komen duizenden consumenten voorbij. Maak er ‘showcases’ met stopping power van. Ultra sober of royaal aangekleed: daar ben je volledig vrij in. Inspiratie nodig? Boek een brainstorm.
Wil je ook je product in de schijnwerpers plaatsen? Neem dan contact op met één van onze B2B-Account Managers.
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Als ideale locatie voor hun bedrijfsevenementen kiest Easi keer op keer voor Kinepolis Business. Lees hier waarom.
Op het jaarlijks VVL-congres kwamen 550 aanwezigen samen in Kinepolis Gent voor een aangenaam en leerrijk evenement. Benieuwd naar deze succeseditie?
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.