Stap binnen in de toekomst van virtuele en hybride bedrijfsevents. Maak van elk bedrijfsevenement een boeiende en innovatieve ervaring met onze uitgebreide mogelijkheden. Voor virtuele én hybride evenementen.
Een hybride bedrijfsevenement brengt fysieke en virtuele evenementen samen. Dat zorgt voor een ongeziene waaier aan mogelijkheden. Denk je aan een bedrijfsevent, een productlancering of aan een debat mét of zonder publiek? Kinepolis biedt de oplossing. In onze bioscopen is het mogelijk om een volledig virtueel event te organiseren of om een fysiek evenement te organiseren met een online verlengstuk. Elke Kinepolis-bioscoop is hoogtechnologisch uitgerust. Wil je jouw event streamen naar andere locaties of apparaten? Dan brengen we dat in orde. Zo kunnen mensen van over de hele wereld meevolgen terwijl de gasten van je face-to-face evenement genieten van de uitgebreide animatie- en cateringmogelijkheden op maat.
Ben jij klaar om toe te treden tot het nieuwe tijdperk van bedrijfsevents? Lees meer tips, voordelen en voorbeelden van hybride events.
Geen deelnemerslimiet en geen reistijd voor online deelnemers. Maximale flexibiliteit en kostenefficiëntie, meer content én een hogere ROI. Een hybride evenement combineert alle voordelen van fysieke en virtuele evenementen. Bovendien hebben ze een lagere CO2-footprint. Wat wil je nog meer?
Hoogtechnologisch uitgerust
Praktisch & onmiddellijk inzetbaar
Flexibele mogelijkheden
Kortom, Kinepolis-bioscopen bieden een indrukwekkende omgeving met state-of-the-art faciliteiten, grote beeldschermen en hoogwaardige audioapparatuur. Zorg voor een meeslepende ervaring, voor je fysieke gasten én voor de virtuele deelnemers.
We geven je graag meer uitleg over de verschillende formules en tarieven. In functie van jouw noden en wensen stellen we een offerte op maat samen. Ons ervaren team begeleidt je van ruw idee tot geslaagd event, van A tot Z.
Hybride events zijn voor verschillende bedrijven en organisaties geschikt. Zowel lokale als internationale spelers hebben al succesvol een hybride bedrijfsevenement georganiseerd in één van onze bioscopen.
Een hybride evenement heeft een grote meerwaarde als je:
Ben je na het lezen van deze pagina benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons ervaren team. We denken graag met je mee.
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Als ideale locatie voor hun bedrijfsevenementen kiest Easi keer op keer voor Kinepolis Business. Lees hier waarom.
Op het jaarlijks VVL-congres kwamen 550 aanwezigen samen in Kinepolis Gent voor een aangenaam en leerrijk evenement. Benieuwd naar deze succeseditie?
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.