Avant-première in Kinepolis Liège in acht zalen tegelijk
  • nousquatre.jpg

    Avant-première in Kinepolis Liège in acht zalen tegelijk

    Regisseur uit Rocourt maakt jeugddroom waar

Het productiehuis 300% Production had voor zondag 18 september 2016 acht zalen gehuurd in Kinepolis Liège (Rocourt) om de film “Nous Quatre” in avant-première voor te stellen aan de pers, zijn klanten en partners. Stéphane Hénocque, regisseur van de film en lid van het productiehuis, presenteerde zijn creatie in de grootste zaal. Die presentatie werd ook live vertoond in de zeven andere zalen. Een uniek gebeuren!

Eerst en vooral vertelt B2B Account Manager Mohamed Chfalmi van Kinepolis Business ons meer over de technische kant van de avant-première ‘Nous Quatre’:  

“Tijdens het event dat we hebben georganiseerd op zondag 18 september in samenwerking met het technische bedrijf SYMUL gebeurde de presentatie in zaal 4. Daar filmden twee camera’s de presentator en de andere sprekers. Het video- en audiosignaal werd doorgestuurd naar acht zalen die via kabels verbonden waren. Voor de micro’s en HD camera’s zorgde SYMUL. Twee van onze techniekers waren aanwezig voor de montage en de regie van beeld en klank vanuit een cabine. Technisch is het mogelijk in Kinepolis Liège om in 16 zalen tegelijk uit te zenden!”

Het productiehuis 300% Production heeft vier leden waaronder regisseur Stéphane Hénocque. Deze organisatie werd speciaal gecreëerd voor de film “Nous Quatre”, dit om de film de juiste wettelijke omkadering te geven om hem te commercialiseren.

Vanwaar de keuze voor Kinepolis voor de avant-première van je  film?

Stéphane Hénocque: “Ik heb een zwak voor Kinepolis Liège in Rocourt want het is uitgerekend daar dat mijn passie opgelaaid is. Als ‘Rocourtois’ ging ik er enkele keren per week naartoe.”

Hoe is de avant-première verlopen op technisch vlak?

“De avant-première is fantastisch goed verlopen, zowel op technisch vlak als qua organisatie. Het publiek was in de wolken, ook de pers.”

Hoe voelde het om je eigen film te zien in HD op het grote scherm bij Kinepolis?

“Voor mij was het een kinderdroom, mijn film zien op het scherm van zaal 4. Een kaartje kopen voor je eigen film, dat maakt alles nog echter. En de kwaliteit van de projectie was buitengewoon!”

Ben je al bezig aan een volgende film - of project?

“Op dit moment werk ik aan een serie en een andere langspeelfilm.”

We zijn al nieuwsgierig!

Heb je nog een boodschap voor andere filmmakers?

“Ik zou hen vooral willen zeggen dat alles mogelijk is. Dat een film uitbrengen in België eenvoudiger is dan in Frankrijk. En vooral, dat je nooit moet opgeven!”

kinepolis_mood_008-1.jpg
kinepolis_mood_173.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Heb je nog een vraag?

Kijk zeker eerst even op onze FAQ-pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, laat je vraag achter via het onderstaande contactformulier. Onze medewerkers komen binnen de 48 uur terug met een antwoord.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

12 tips voor een bedrijfsuitje dat iedereen leuk vindt

Lees meer Read more

Welke evenementenzaal is geschikt voor mijn event?

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte