Bij Kinepolis Business kan je een beroep doen op meerdere locaties voor jouw congres of seminarie, allemaal perfect bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.
Wist je dat je jouw congres of seminarie bij Kinepolis kan organiseren? Je kan kiezen tussen één van de elf Kinepolis-bioscopen verspreid over heel België. Daarnaast zijn alle bioscopen altijd vlot bereikbaar, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer. En er is altijd parking voor al jouw gasten vlakbij de bioscoop.
Onze B2B Account Managers beschikken over meer dan tien jaar ervaring in het begeleiden van onze klanten. Ze helpen je van begin tot einde bij het organiseren van jouw congres of seminarie. Ze denken met je mee over alle to do’s en leuke extra’s. In alle situaties bedenken ze een oplossing voor elk probleem. Daarnaast heeft Kinepolis Business als eventlocatie nog een heleboel andere voordelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Voor elk type event bieden we bij Kinepolis een gepaste eventlocatie voor 57 tot wel 699 gasten. Je kan kiezen voor een zaal met of zonder groot scherm en projectoren. Daarnaast kan je ook verschillende locaties combineren. Zo kan je bijvoorbeeld een lezing of presentatie geven in een echte cinemazaal met jouw PowerPoint gepresenteerd op het grote doek. Daarna wordt iedereen verwacht in een gezellige receptieruimte voor een hapje en drankje.
Bij Kinepolis kan je een beroep doen op alle hoogtechnologische snufjes die we inhouse ter onze beschikking hebben. Heb je toch nood aan een extraatje? Geen probleem, onze B2B Account Managers regelen het voor je. Geef toe, jouw presentatie, netjes geprojecteerd op het grote scherm van een Kinepolis-bioscoop, dat zorgt toch net voor dat tikkeltje extra.
Kinepolis Business slaat de handen in elkaar met BLUE MOON. Samen verwelkomen we je in het nieuwe tijdperk van de eventwereld: BLUE MOON studios @ Kinepolis.
Vanaf nu kan je als business klant terecht in Zaal 13 in Kinepolis Antwerpen. Hier wacht een splinternieuwe studio je op die we helemaal op maat van jouw specifieke wensen kunnen inzetten.
Weet je al wat je wilt serveren op jouw congres of seminarie? Ga je voor kleine fingerfood hapjes met een drankje? Voor lekker, gezonde hapjes? Of opteer je voor een walking diner met koude en warme opties? Mag het voor je evenement net iets meer zijn? Dan kan je er ook voor kiezen om je gasten een meergangendiner te serveren. Kaviaar en champagne, iemand?
Het zoeken naar de perfecte catering-partner brengt heel wat stress met zich mee. Gelukkig hoef je je daarover geen zorgen te maken als je het congres of het seminarie bij Kinepolis Business organiseert. Wij werken namelijk altijd samen met onze ervaren partner J&M catering. Zij verzorgen jouw catering van a tot z. Van heerlijke, luxueuze hapjes tot een heus buffet om je vingers bij af te likken.
Tussen presentaties door of na je event is het altijd leuk om even bij te praten met collega’s of nieuwe contacten te leggen. Met een hapje en een drankje in de hand is een congres of seminarie de perfecte gelegenheid om te netwerken en ideeën op te doen.
Onze receptieruimtes kunnen volledig aangekleed worden in het thema van je congres of seminarie. Onze ervaren B2B Account Managers verzorgen de aankleding van je event, afgestemd op jouw wensen. Wil je graag een leuke vorm van entertainment op jouw event? Ook dat is perfect mogelijk.
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.