IMG_20190128_140122

Out Of Home professionals genieten van netwerklunch en presentaties

Unilever Exclusive Launch Event in Kinepolis Braine

Vraag een offerte

Elk jaar organiseert Unilever een kick-off meeting om nieuwe producten te lanceren in de OOH (Out Of Home) wereld. Op de afspraak zijn decision makers en influencers uit de sectoren brouwerij en catering, QSR (Quick Service Restaurants), hotel- en restaurantketens, cinema, travel retail, vrijetijd, benzinestations, … Ook eindklanten zijn van de partij. Op 28 januari 2019 was Kinepolis Braine dé place to be. We kregen het relaas van een enthousiaste Key Account Manager: Lien Verwimp.

De merken van Unilever zijn niet weg te denken uit de Out Of Home sector. Denk maar aan Lipton Ice tea, Ola en Magnum roomijs, maar ook een breed assortiment aan food solutions voor de foodservice, van Knorr en Hellmann’s, tot en met hot tea. Key Account Manager Lien Verwimp (25) heeft cinema’s en pretparken in België onder haar vleugels voor Lipton Ice Tea en Icecream. We vuurden enkele vragen op haar af, kort na het kick-off event 2019 bij Kinepolis Braine.

Jullie bieden bekende producten aan. Maar ook méér dan dat?

 Lien Verwimp: “Jazeker. En daar past dit B2B-event helemaal in. Wij ondersteunen onze klanten op allerlei manieren, bijvoorbeeld door categorie-analyses. Die leveren insights over een totale productcategorie binnen een bepaald marktsegment. Wij helpen onze partners op weg naar een F&B aanbod dat het best aan de noden van hun klanten beantwoordt. En we proberen hen te inspireren. Bijvoorbeeld door proactief na te denken over out-of-the-box F&B oplossingen die bij hen passen. Door ons groot bereik en alomtegenwoordigheid in de Belgische markt kunnen we onze partners helpen nét dat stapje verder te gaan.”

Helpen jullie die ‘partners’ ook zakelijk?

“Absoluut. Het integreren van onze A-merken zorgt voor een kwalitatieve uitstraling en hogere marges. We maken graag de ‘perfect mix’-oefening voor onze klanten: een assortimentsvoorstel op basis van hun specifieke doelpubliek en hun marge- en winstoogmerk. Met succesformules zoals Hellmann’s, Knorr, Lipton Ice Tea en Ola ijs zorgen we ervoor dat de klanten van onze partners zo gelukkig mogelijk zijn. Bovendien werken we ook concept- en projectmatig op maat van de klant. Met gepersonaliseerde producten, materialen, interieur-elementen, menu-management, ...  Noem maar op.“

Wat zijn de doelstellingen van het event?

“Ons belangrijkste doel is: onze Out of Home- en Unilever Food Solutions-partners bij elkaar te brengen en met één stem toe te spreken. En natuurlijk: onze gloednieuwe producten aan hen voor te stellen. Daarvoor hebben twee Unilever-entiteiten hun krachten gebundeld.

Op het event presenteerden we de consumententrends anno 2019 en hoe onze producten hierop het perfecte antwoord zijn. De kick-off hebben we al enkele keren bij Kinepolis georganiseerd. Gewoonweg, omdat er bij Kinepolis zoveel praktische mogelijkheden zijn én omdat we op het grote scherm impactvolle presentaties kunnen geven.”

 Ruim 200 gasten waren op het appel, een professioneel publiek uit alle takken van de sectoren waarop Unilever zich richt. Kinepolis Braine ligt in Waals Brabant, dicht bij de Brusselse regio waar veel bedrijven gevestigd zijn. De locatie is makkelijk te bereiken. Het uitnodigen gebeurde met een gepersonaliseerde e-mail. Thema: Unilever Exclusive Launch Event.

Hoe zag het programma eruit?

 “Eerst en vooral voorzagen we in de Foyer een netwerklunch om alle innovaties te proeven. Die lunch hebben we in samenspraak met J&M catering voorbereid. J&M dacht en werkte volop mee aan het concept. Daarin werden onze producten gematcht met het J&M aanbod, bijvoorbeeld door Unilever sausjes te serveren bij diverse gerechten. Flexibiliteit én formules op maat van de klant, ook dat is J&M. De samenwerking verliep perfect.

 Daarnaast gaven we in de bioscoopzalen interactieve presentaties met meer uitleg over onze strategie en de oplossingen voor onze klanten in 2019.  Als verrassingsact lieten we een trendwatcher opdraven, een optreden dat erg gesmaakt werd. Audiovisueel werden de presentaties ondersteund door ons agentschap, mét technische hulp van Kinepolis.”

IMG_20190128_143730

Unilever look & feel

 De Kinepolis-ruimtes kregen een duidelijke Unilever branding.  

“Daarvoor had ons agentschap signage aangemaakt die door Kinepolis werd ingezet. Daarnaast hebben we er ook onze eigen Lipton bar, Hellmann’s accessoires & Ola vriezers neergezet.”

En, hoe was de evaluatie van dit event?

 “Onze doelstellingen hebben we bereikt. Absoluut. Iedereen is in één keer op de hoogte gebracht van ons verhaal en dit wordt in de volgende meetings meegenomen om er specifiek per klant dieper op in te gaan. De reacties waren positief: goede flow, goede timekeeping, duidelijk schema.”

En de samenwerking met Kinepolis?

“Zeer positief. Kinepolis stond steeds paraat en dacht proactief na over oplossingen voor mogelijke vragen of problemen aan onze kant. We konden bij hen terecht. Toppie!”

Ontvang je graag een offerte op maat? Dat kan hier!

Vraag een offerte

Combineer met:

CATERING
Advertising
Schermafbeelding 2018-04-04 om 15.09.32.png
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit aenean euismod bibendum laoreet.Read more
KINEPOLIS FILMKRANT
Advertising
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit aenean euismod bibendum laoreet. Read more
  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama: beleving is troef bij één van de grootste IT-events in België.

    Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.

  • Zij zijn al overtuigd

    Fuze Tea zorgt voor extra beleving tijdens Kinepolis On Tour.

    Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.

  • Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Credimo Academy: kennis delen tijdens Morning Sessions

    Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama: beleving is troef bij één van de grootste IT-events in België.

    Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.

  • VVL Congres - Bedrijfsevenement in Kinepolis Gent

    Zij zijn al overtuigd

    Een succeseditie van het VVL-congres met verschillende break-out rooms

    Op het jaarlijks VVL-congres kwamen 550 aanwezigen samen in Kinepolis Gent voor een aangenaam en leerrijk evenement. Benieuwd naar deze succeseditie?

  • Credimo

    Zij zijn al overtuigd

    Credimo Academy: kennis delen tijdens Morning Sessions

    Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

  • De Nieuwe Dokken

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis 

  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

  • CKSA

    Zij zijn al overtuigd

    Een geslaagde studiedag voor CKSA in Kinepolis Antwerpen

    Het verhaal van een succesvolle samenwerking

    Bekijk de case

  • Fuze Tea zorgt voor extra beleving tijdens Kinepolis On Tour.

    Zij zijn al overtuigd

    Fuze Tea zorgt voor extra beleving tijdens Kinepolis On Tour

    Het verhaal van een succesvolle samenwerking

    Bekijk de case

  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

Organiseer jij binnenkort jouw bedrijfsevent bij Kinepolis Business?

Stel je vraag aan één van onze
B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over onze oplossingen? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met één van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Ben je benieuwd naar het
kostenplaatje van jouw event?

right-star
Ben je helemaal klaar om erin te vliegen? Vraag dan hier vrijblijvend een offerte aan voor jouw evenement. We overlopen graag alle mogelijkheden samen met jou.

Ervaar zelf de impact van de Kinepolis-bioscoopvouchers.

Stel je vraag aan één
van onze B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over onze vouchers? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met één van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Bestel je bioscoopvouchers in
onze handige webwinkel.

right-star
Ben je helemaal overtuigd van onze bioscoopvouchers als relatiegeschenk? Je kan zelf je bestelling plaatsen in onze B2B-webshop. Snel, gemakkelijk én veilig.

Zet jij binnenkort jouw bedrijf in de kijker in één van onze bioscopen?

Stel je vraag aan één van
onze B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over de mogelijkheden? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met één van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Klaar om je merk in de
verf te zetten in onze bioscopen?

right-star
Zit jouw doelgroep in onze zalen? Vraag dan hier vrijblijvend een offerte aan voor jouw campagne. We overlopen graag alle mogelijkheden samen met jou.

Organiserez-vous votre prochain évènement d'entreprise chez Kinepolis Business ?

Posez votre question à l'un de nos
B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos solutions ? Envie de nous soumettre vos idées ? Contactez l'un de nos B2B Account Managers. Ils se feront un plaisir de vous aider !

Êtes-vous curieux de savoir
quel budget prévoir ?

right-star
Vous êtes prêt à vous lancer ? Demandez un devis gratuit pour votre évènement ici. Nous nous ferons un plaisir de vous présenter toutes les possibilités.

Découvrez par vous-même l'impact des chèques-cinéma Kinepolis.

Posez votre question à l'un de nos
B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos chèques ou voulez-vous en parler avec l'un de nos B2B Account Managers ? Contactez-les, ils se feront un plaisir de vous aider !

Commandez vos chèques-cinéma dans
notre notre webshop convivial.

right-star
Vous êtes convaincu du potentiel de nos chèques-cinéma comme cadeau d’affaires ? Passez votre commande dans notre webshop B2B. Rapide, facile et sûr.

Songez-vous à mettre en vedette votre entreprise dans l'un de nos cinémas ?

Posez votre question à l'un de
nos B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos différentes formules ? Envie de nous soumettre vos idées ? Contactez l'un de nos B2B Account Managers. Ils se feront un plaisir de vous aider !

Prêt à promouvoir votre marque
dans nos cinémas ?

right-star
Votre groupe cible correspond au profil de nos visiteurs ? Demandez un devis gratuit pour votre campagne ici. Nous nous ferons un plaisir de vous présenter toutes nos formules.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Organiseer jouw beurs of congres zonder zorgen in het Kinepolis Event Center in Antwerpen

Lees meer Read more

Zo vind je de beste evenementenlocatie voor je bedrijfsevent

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte