Je hebt net maanden – of jaren – lang hard gewerkt aan een nieuw product en nu ben je op zoek naar een manier om het stijlvol te lanceren? Al eens gedacht aan het grote scherm? Dankzij de cinemazalen met verschillende capaciteit (van 57 tot 699 personen) beschik je over een waaier aan mogelijkheden voor je productlancering.
Niet alleen de schermen in onze zalen zijn indrukwekkend groot, je kunt er ook rekenen op professionele audiovisuele ondersteuning. Je product komt op een hoogwaardige manier in beeld én dankzij het gekende ‘stadium seating’ kan iedereen je product duidelijk zien. Ook de perfecte akoestiek en de professionele geluidsinstallatie zorgen ervoor dat iedereen je goed verstaat. Afhankelijk van je product kun je het ook in de zaal tentoonstellen, zodat iedereen het achteraf van dichtbij kan bekijken.
Na je lancering polsen wat je gasten vinden van het product? Maak dan gebruik van één van onze receptieruimtes. Je kunt er gezellig bijpraten terwijl onze catering-partner zorgt voor verfijnde hapjes en drankjes. Ga je voor een totaalpakket met een uitgebreid buffet? Of kies je eerder voor enkele gesofisticeerde hapjes? Jij bepaalt zelf het menu.
Meer weten over de mogelijkheden van een productlancering? Neem dan contact op met één van onze B2B-Account Managers.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
De Sint trakteert op snoep en film!
Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
MasterCard en Kinepolis werken goed samen
Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw
Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives
Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes
Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers
Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’
Staande ovatie voor opera bij Kinepolis
Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness
Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.
Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.
In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.
Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.