De spreekwoordelijk irritante, intrusieve reclame krijgt steeds meer weerwerk. Inbound marketing heet het alternatief dat de consument centraal stelt. Met name Dallas Antwerp timmert aan de weg om deze nieuwe methodologie ingang te doen vinden. En met succes. Hun jaarlijkse Inbound Marketing Day met nationale en internationale keynote speakers is telkens een hoogdag voor de marketingwereld. En Kinepolis Antwerpen, telkens de uitverkoren eventlocatie. Editie 2017 sloeg nagels met koppen en de networking bereikte nieuwe pieken.
IMD 2017 bracht veel schoon en bedrijvig volk op de been. Ze stroomden toe in Kinepolis Antwerpen, ook van buiten de grenzen. In de line-up van tien keynote speakers vielen (onder meer) de internationaal bekende Marcus Sheridan (The Sales Lion), Paul Roetzer (PR 2020) en Tom De Bruyne (Sue Amsterdam) op. Maar ook de anderen gaven de aanwezigen een overvloed aan bruikbare insights, hacks & tricks mee.
Dallas’ Marc Waelbers trapte het event af en sloeg meteen de nagel op de kop met de SEO-hamer - figuurlijk maar ook letterlijk.
Waarom organiseert Dallas Antwerp Inbound Marketing Day?
Uiteraard om inbound marketing nog meer bekendheid en uitstraling mee te geven. Maar ook om nieuwe klanten te leren kennen en te netwerken met bedrijfsleiders, marketeers, communicatie-experts, ICT-talent en zo meer. In dit opzicht is Inbound Marketing Day een volbloed B2B-event met duidelijke objectieven.
De keuze voor Kinepolis Antwerpen is dan ook een bewuste keuze.
“De bereikbaarheid is optimaal, parkeren totaal geen probleem, en de locatie precies wat we willen uitstralen. Op een plek als deze kan je met een gerust hart internationale sprekers en bedrijfsleiders die wel wat gewend zijn, uitnodigen.” - Stijn Gansemans, Creative Directeur.
“Je hebt er excellente zalen voor presentaties waar een vlotte interactie met het publiek mogelijk is. Daarnaast is er ook een overvloed aan ruimtes voor networking bij een verzorgd hapje & drankje. Cateringgewijs kan zowat álles.” - Alizé Min, Project Manager.
“Wij mochten als één van de eersten gebruikmaken van de gloednieuwe zaal Loft,350 m² groot, met een capaciteit tot 500 personen. Die had precies de sfeer die wij wilden creëren. Stijlvol maar ontspannen en vooral: licht en ruim.” - Dirk Cassiers, Managing Partner.
Dallas maakt vooral gebruik van social media en andere online kanalen voor zijn communicatie. Tijdens het event werd een videoreportage geshoot die achteraf als aftermovie werd gedeeld via de kanalen. Ook de presentaties van de keynote speakers konden achteraf via LinkedIn, Twitter en een specifieke landingspagina worden gedownload. Een content cadeautje voor geïnteresseerden die niét aanwezig konden zijn.
Dirk Cassiers, Managing Partner:
“Door Inbound Marketing Day in Kinepolis Antwerpen te organiseren, kreeg het de nodige sérieux mee. Het grote scherm en de cinemazaal zorgen ervoor dat de sprekers een enorme impact hebben op het publiek.”
Ontvang je graag een offerte op maat? Dat kan hier!
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.