Inbound Marketing Day 2017: nagels met koppen
  • Kinepolis_IMD17_header.jpg

    Inbound Marketing Day 2017: nagels met koppen

    Inbound Marketing Day, georganiseerd door Dallas Antwerp

De spreekwoordelijk irritante, intrusieve reclame krijgt steeds meer weerwerk. Inbound marketing heet het alternatief dat de consument centraal stelt. Met name Dallas Antwerp timmert aan de weg om deze nieuwe methodologie ingang te doen vinden. En met succes. Hun jaarlijkse Inbound Marketing Day met nationale en internationale keynote speakers is telkens een hoogdag voor de marketingwereld. En Kinepolis Antwerpen, telkens de uitverkoren eventlocatie. Editie 2017 sloeg nagels met koppen en de networking bereikte nieuwe pieken.

 

IMD 2017 bracht veel schoon en bedrijvig volk op de been. Ze stroomden toe in Kinepolis Antwerpen, ook van buiten de grenzen. In de line-up van tien keynote speakers vielen (onder meer) de internationaal bekende Marcus Sheridan (The Sales Lion), Paul Roetzer (PR 2020) en Tom De Bruyne (Sue Amsterdam) op. Maar ook de anderen gaven de aanwezigen een overvloed aan bruikbare insights, hacks & tricks mee. Dit resulteerde in enthousiaste blogposts zoals deze

Kinepolis_IMD17_speakers.jpg

Dallas’ Marc Waelbers trapte het event af en sloeg meteen de nagel op de kop met de SEO-hamer - figuurlijk maar ook letterlijk.

Keynote Marc_seq1.gif

B2B-event op B2B-locatie

Waarom organiseert Dallas Antwerp Inbound Marketing Day?

Uiteraard om inbound marketing nog meer bekendheid en uitstraling mee te geven. Maar ook om nieuwe klanten te leren kennen en te netwerken met bedrijfsleiders, marketeers, communicatie-experts, ICT-talent en zo meer. In dit opzicht is Inbound Marketing Day een volbloed B2B-event met duidelijke objectieven.

De keuze voor Kinepolis Antwerpen is dan ook een bewuste keuze.

“De bereikbaarheid is optimaal, parkeren totaal geen probleem, en de locatie precies wat we willen uitstralen. Op een plek als deze kan je met een gerust hart internationale sprekers en bedrijfsleiders die wel wat gewend zijn, uitnodigen.” -  Stijn Gansemans, Creative Directeur.

“Je hebt er excellente zalen voor presentaties waar een vlotte interactie met het publiek mogelijk is. Daarnaast is er ook een overvloed aan ruimtes voor networking bij een verzorgd hapje & drankje. Cateringgewijs kan zowat álles.” - Alizé Min, Project Manager. 

“Wij mochten als één van de eersten gebruikmaken van de gloednieuwe zaal Loft, 350 m² groot, met een capaciteit tot 500 personen. Die had precies de sfeer die wij wilden creëren. Stijlvol maar ontspannen en vooral: licht en ruim.”  - Dirk Cassiers, Managing Partner.

Kinepolis_IMD17_receptie_2.jpg

Dallas maakt vooral gebruik van social media en andere online kanalen voor zijn communicatie. Tijdens het event werd een videoreportage geshoot die achteraf als aftermovie werd gedeeld via de kanalen. Ook de presentaties van de keynote speakers konden achteraf via LinkedIn, Twitter en een specifieke landingspagina worden gedownload. Een content cadeautje voor geïnteresseerden die niét aanwezig konden zijn.

 

Dirk Cassiers, Managing Partner:

“Door Inbound Marketing Day in Kinepolis Antwerpen te organiseren, kreeg het de nodige sérieux mee. Het grote scherm en de cinemazaal zorgen ervoor dat de sprekers een enorme impact hebben op het publiek.”

sfeerfoto's IMD
headerimd.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Heb je nog een vraag?

Kijk zeker eerst even op onze FAQ-pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, laat je vraag achter via het onderstaande contactformulier. Onze medewerkers komen binnen de 48 uur terug met een antwoord.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

12 tips voor een bedrijfsuitje dat iedereen leuk vindt

Lees meer Read more

Welke evenementenzaal is geschikt voor mijn event?

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte