Carmi Schoenen & Mode
  • kinepolis_mood_072.jpg

    Kinepolis, partner in fideliseringsacties voor klanten

    7.000 ouders & kinderen gaan naar de film met Carmi

Elk jaar in december nodigt Carmi, multibrand speciaalzaak in schoenen en mode met drie vestigingen, klanten met kinderen uit voor een privé-voorstelling bij Kinepolis. Zij kunnen kiezen uit 2 à 3 topfilms en genieten van een ochtendvoorstelling in de beste omstandigheden. Een uitnodiging waarop jong & oud met plezier ingaan. Na meer dan 20 jaar is dit zelfs een heuse traditie. Marketing Manager Kathy Van Daele over een mega organisatieklus die samen met Kinepolis – “de nummer 1 in België voor film” - feilloos verloopt.

Carmi staat voor de betere merkschoenen, samen met hippe outfits en accessoires. De drie vestigingen bevinden zich in Zemst, Korbeek-Lo (bij Leuven) en Aubel (nabij Luik). Kinderen zijn voor Carmi een belangrijke doelgroep. Want met kwaliteitsschoenen is het zoals met veel andere goede dingen: jong geleerd is oud gedaan. En Carmi investeert bewust in fidelisering op de langere termijn. Binnen die strategie is de jaarlijkse uitnodiging voor de film een belangrijke actie. Veel klanten kijken ernaar uit!


Met Carmi naar de film

Elk najaar krijgen trouwe klanten met kinderen een uitnodiging in de bus met daarop een overzicht van 2 à 3 topfilms waaruit zij zelf kunnen kiezen + in welke talen die vertoond worden + de voorstellingen.

Kathy Van Daele: “Op de uitnodiging staat een code waarmee de klant kan inloggen op het aparte gedeelte van onze website om in te schrijven. Elk gezin krijgt drie gratis tickets. Daarnaast kunnen zij bijkomende tickets aankopen voor vriendjes, grootouders, enz. De bevestiging met alle info wordt bij ons afgedrukt en naar hen toegestuurd, samen met een parkingbewijs. Dit brengen ze mee op de dag zelf.” Het hoeft geen betoog dat het vullen van zalen en voorstellingen vooraf nogal wat puzzelwerk vereist.

“Kinepolis is een toporganisatie om mee samen te werken om onze klanten extra in de watten te leggen. Niets dan blije gezichten!”
Kathy Van Daele-Marketing Manager Carmi Schoenen en Mode

Kinepolis in Carmi-jasje

Op de dag zelf zitten de drie Kinepolis-vestigingen helemaal in een Carmi-jasje, zijn er voorbehouden kassa’s voor een vlot onthaal, gaat het goed vooruit aan de foodlijnen, zijn er extra hostessen in de zaal, wordt het Carmi promotiefilmpje vertoond, kortom: een dynamische, gezellige sfeer. Mensen vinden het toch wel heel bijzonder dat zij door hun schoenen- en kledingwinkel worden uitgenodigd om naar de film te gaan.

Kathy Van Daele: ”7.000 ouders en kinderen haast tegelijkertijd ontvangen, het is geen kinderspel. Maar ik mag zeggen dat dit heel vlot, haast feilloos verloopt.”

Hoe krijg je dit voor elkaar, samen met Kinepolis?

Kathy Van Daele: “Omdat we dit al meer dan 20 keren met Kinepolis organiseren, verloopt de voorbereiding vlot. In een eerste meeting met National Account Manager Lien Van Vynckt prikken we een datum, kijken we naar het programmatieaanbod, bespreken we de grote lijnen van het event en ook de prijs. Vervolgens maken wij onze filmkeuze en contacteren we via Kinepolis de filmmaatschappijen voor beeldmateriaal om te gebruiken in onze uitnodiging en website.

Van zodra de inschrijvingen binnenkomen, kan ook het puzzelwerk beginnen om de juiste zalen optimaal gevuld te krijgen. Nadat alle bevestigingen naar de klanten verstuurd zijn, gaan wij ter plaatse naar de Kinepolis-vestigingen, dit keer met de regionale verantwoordelijken. Op dat moment overlopen we alle facetten: de visibiliteit van Carmi, de kassa’s en foodlijnen, de voorstelling, alle praktische afspraken, enz.”


Promotiefilmpje

In de laatste jaren maakt Kinepolis ook een promotiefilmpje aan dat vóór de voorstelling wordt geprojecteerd.
Kathy Van Daele: “Daarin bedanken we onze trouwe klanten en wensen hen het allerbeste voor het nieuwe jaar.”

Een succesvolle fideliseringactie?

Kathy Van Daele: “Jazeker! 7.000 klanten bij elkaar zien schept toch wel een heel speciaal ‘sociaal momentum’. En we zien niets dan blije gezichten. Dit is ook de verdienste van Kinepolis: een toporganisatie om mee samen te werken. Mede dankzij hen wordt zo’n event mogelijk. Bij Carmi streven we in alles naar kwaliteit. Logisch dus dat we voor onze filmactie met Kinepolis samenwerken, de nummer 1 in België als het op film aankomt.”

Onthaalbalie(2).jpg
Filmzaal (1).jpg
 
  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis 

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama: beleving is troef bij één van de grootste IT-events in België.

    Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.

  • Credimo

    Zij zijn al overtuigd

    Credimo Academy: kennis delen tijdens Morning Sessions

    Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

  • Header Fuze Tea Case CROP

    Zij zijn al overtuigd

    Fuze Tea zorgt voor extra beleving tijdens Kinepolis On Tour

    Het verhaal van een succesvolle samenwerking

    Bekijk de case

  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama: beleving is troef bij één van de grootste IT-events in België.

    Drie dagen, 2.000 gasten, één unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.

  • Zij zijn al overtuigd

    Fuze Tea zorgt voor extra beleving tijdens Kinepolis On Tour.

    Het is op moeilijke momenten, dat je écht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.

  • Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Credimo Academy: kennis delen tijdens Morning Sessions

    Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis

Organiseer jij binnenkort jouw bedrijfsevent bij Kinepolis Business?

Stel je vraag aan één van onze
B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over onze oplossingen? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met één van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Ben je benieuwd naar het
kostenplaatje van jouw event?

right-star
Ben je helemaal klaar om erin te vliegen? Vraag dan hier vrijblijvend een offerte aan voor jouw evenement. We overlopen graag alle mogelijkheden samen met jou.

Ervaar zelf de impact van de Kinepolis-bioscoopvouchers.

Stel je vraag aan één
van onze B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over onze vouchers? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met één van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Bestel je bioscoopvouchers in
onze handige webwinkel.

right-star
Ben je helemaal overtuigd van onze bioscoopvouchers als relatiegeschenk? Je kan zelf je bestelling plaatsen in onze B2B-webshop. Snel, gemakkelijk én veilig.

Zet jij binnenkort jouw bedrijf in de kijker in één van onze bioscopen?

Stel je vraag aan één van
onze B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over de mogelijkheden? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met één van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Klaar om je merk in de
verf te zetten in onze bioscopen?

right-star
Zit jouw doelgroep in onze zalen? Vraag dan hier vrijblijvend een offerte aan voor jouw campagne. We overlopen graag alle mogelijkheden samen met jou.

Organiserez-vous votre prochain évènement d'entreprise chez Kinepolis Business ?

Posez votre question à l'un de nos
B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos solutions ? Envie de nous soumettre vos idées ? Contactez l'un de nos B2B Account Managers. Ils se feront un plaisir de vous aider !

Êtes-vous curieux de savoir
quel budget prévoir ?

right-star
Vous êtes prêt à vous lancer ? Demandez un devis gratuit pour votre évènement ici. Nous nous ferons un plaisir de vous présenter toutes les possibilités.

Découvrez par vous-même l'impact des chèques-cinéma Kinepolis.

Posez votre question à l'un de nos
B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos chèques ou voulez-vous en parler avec l'un de nos B2B Account Managers ? Contactez-les, ils se feront un plaisir de vous aider !

Commandez vos chèques-cinéma dans
notre notre webshop convivial.

right-star
Vous êtes convaincu du potentiel de nos chèques-cinéma comme cadeau d’affaires ? Passez votre commande dans notre webshop B2B. Rapide, facile et sûr.

Songez-vous à mettre en vedette votre entreprise dans l'un de nos cinémas ?

Posez votre question à l'un de
nos B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos différentes formules ? Envie de nous soumettre vos idées ? Contactez l'un de nos B2B Account Managers. Ils se feront un plaisir de vous aider !

Prêt à promouvoir votre marque
dans nos cinémas ?

right-star
Votre groupe cible correspond au profil de nos visiteurs ? Demandez un devis gratuit pour votre campagne ici. Nous nous ferons un plaisir de vous présenter toutes nos formules.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

De meest gestelde vragen over bioscoopvouchers

Lees meer Read more

Wat is een hybride event? Met tips, voordelen en voorbeelden

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte