Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma
  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

Boost Group helpt merken en retailers om hun verkoop te boosten en trouwe klanten te creëren. Voor dit laatste biedt het een brede waaier van diensten die gaan van websites bouwen tot en met aftersales service leveren aan de consument. Als Category Manager is Daphny Hermé verantwoordelijk voor de inkoop van speelgoed, huisraad, tickets en belevenisbons voor de groep. Bioscooptickets van Kinepolis nemen al jaren een vaste plek in het assortiment in, vertelt ze.

Boost Group is een loyalty expert. Centraal staan langlopende programma’s waarbij de eindklanten van merken en retailers via hun aankopen punten verzamelen. Vervolgens kunnen deze tegen incentives naar keuze ingeruild worden. Bij Boost Group is dat een uitgebreid assortiment; er is ‘voor elk wat wils’. Wat houdt hun ‘full service’ precies in?

Daphny HermĂ©: “Boost Group is een full-service provider voor loyalty marketing in Europa. In samenspraak met onze klanten leggen wij de doelen, strategie en KPIs vast en leveren op maat gemaakt loyalty programma`s. Onze dienstverlening daarbij is van A tot Z: te beginnen bij advies, DTP, creatie, tot aan web development, mobile solutions, content management, multi-language customer care, logistiek en fulfillment.”

Vaste waarde


Bioscooptickets zijn nog steeds erg aantrekkelijk. Zeker die van Kinepolis.
Daphny HermĂ©: “Ze hebben een reĂ«le waarde voor de consument en dat terwijl ze snel verdiend zijn in een loyalty programma. Mensen hoeven er niet lang voor te sparen. Daardoor maken de bioscooptickets het loyalty programma ook laagdrempelig.”
“Kinepolis is een vertrouwde partner en onze samenwerking is zeer aangenaam. Bovendien heeft iedereen plezier aan hun product en zijn de bioscopen goed gespreid, waardoor elke klant wel een vestiging in de buurt heeft.”

Heb je nog tips voor wie een loyalty programma wil opstarten?

“Een loyalty programma mag geen ‘one shot’ zijn. Bekijk het dus altijd op de lange termijn. Bepaal vooraf wat je hiermee precies wilt bereiken. Onderzoek of je intern de nodige mensen en middelen hebt om het hele traject op te volgen. Wij weten uit ervaring dat hier nogal wat komt bij kijken. Ook de relatie met leveranciers is belangrijk. Door onze 30-jarige ervaring op dit gebied kunnen wij elke klant met vragen omtrent dit thema met raad en daad bijstaan.”

LOGO Boost Shopper Activation CMYK 300dpi.jpg
 
  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis 

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama: beleving is troef bij één van de grootste IT-events in België.

    Drie dagen, 2.000 gasten, Ă©Ă©n unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.

  • Credimo

    Zij zijn al overtuigd

    Credimo Academy: kennis delen tijdens Morning Sessions

    Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPassℱ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

  • Header Fuze Tea Case CROP

    Zij zijn al overtuigd

    Fuze Tea zorgt voor extra beleving tijdens Kinepolis On Tour

    Het verhaal van een succesvolle samenwerking

    Bekijk de case

  • kinepolis Antwerpen KULeuven-62

    Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama: beleving is troef bij één van de grootste IT-events in België.

    Drie dagen, 2.000 gasten, Ă©Ă©n unieke ervaring .Techorama werkte voor de vierde keer samen met Kinepolis Antwerpen om een onvergetelijk evenement te organiseren. Drie goedgevulde dagen met straffe sprekers, teamwork en een spectaculaire omkadering.

  • Zij zijn al overtuigd

    Fuze Tea zorgt voor extra beleving tijdens Kinepolis On Tour.

    Het is op moeilijke momenten, dat je Ă©cht het verschil maakt. Zo bezorgden Fuze Tea en Kinepolis Business honderden bezoekers tijdens de paasvakantie een unieke filmervaring, met respect voor de COVID-19-maatregelen.

  • Zij zijn al overtuigd

    Examens in de bioscoop: KU Leuven vindt partner in Kinepolis

    In juni 2020 beschikte de Antwerpse campus over onvoldoende capaciteit om op een veilige manier examens te organiseren. Kinepolis Antwerpen to the rescue.

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Credimo Academy: kennis delen tijdens Morning Sessions

    Credimo versterkt de klantrelatie met 150 makelaars bij Kinepolis

Organiseer jij binnenkort jouw bedrijfsevent bij Kinepolis Business?

Stel je vraag aan Ă©Ă©n van onze
B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over onze oplossingen? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met Ă©Ă©n van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Ben je benieuwd naar het
kostenplaatje van jouw event?

right-star
Ben je helemaal klaar om erin te vliegen? Vraag dan hier vrijblijvend een offerte aan voor jouw evenement. We overlopen graag alle mogelijkheden samen met jou.

Ervaar zelf de impact van de Kinepolis-bioscoopvouchers.

Stel je vraag aan Ă©Ă©n
van onze B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over onze vouchers? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met Ă©Ă©n van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Bestel je bioscoopvouchers in
onze handige webwinkel.

right-star
Ben je helemaal overtuigd van onze bioscoopvouchers als relatiegeschenk? Je kan zelf je bestelling plaatsen in onze B2B-webshop. Snel, gemakkelijk Ă©n veilig.

Zet jij binnenkort jouw bedrijf in de kijker in Ă©Ă©n van onze bioscopen?

Stel je vraag aan Ă©Ă©n van
onze B2B Account Managers.

Left-star
Heb je vragen over de mogelijkheden? Wil je graag even overleggen? Neem dan contact op met Ă©Ă©n van onze B2B Account Managers. Zij helpen je graag verder!

Klaar om je merk in de
verf te zetten in onze bioscopen?

right-star
Zit jouw doelgroep in onze zalen? Vraag dan hier vrijblijvend een offerte aan voor jouw campagne. We overlopen graag alle mogelijkheden samen met jou.

Organiserez-vous votre prochain Ă©vĂšnement d'entreprise chez Kinepolis Business ?

Posez votre question Ă  l'un de nos
B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos solutions ? Envie de nous soumettre vos idées ? Contactez l'un de nos B2B Account Managers. Ils se feront un plaisir de vous aider !

Êtes-vous curieux de savoir
quel budget prévoir ?

right-star
Vous ĂȘtes prĂȘt Ă  vous lancer ? Demandez un devis gratuit pour votre Ă©vĂšnement ici. Nous nous ferons un plaisir de vous prĂ©senter toutes les possibilitĂ©s.

DĂ©couvrez par vous-mĂȘme l'impact des chĂšques-cinĂ©ma Kinepolis.

Posez votre question Ă  l'un de nos
B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos chĂšques ou voulez-vous en parler avec l'un de nos B2B Account Managers ? Contactez-les, ils se feront un plaisir de vous aider !

Commandez vos chÚques-cinéma dans
notre notre webshop convivial.

right-star
Vous ĂȘtes convaincu du potentiel de nos chĂšques-cinĂ©ma comme cadeau d’affaires ? Passez votre commande dans notre webshop B2B. Rapide, facile et sĂ»r.

Songez-vous à mettre en vedette votre entreprise dans l'un de nos cinémas ?

Posez votre question Ă  l'un de
nos B2B Account Managers.

Left-star
Avez-vous des questions sur nos différentes formules ? Envie de nous soumettre vos idées ? Contactez l'un de nos B2B Account Managers. Ils se feront un plaisir de vous aider !

PrĂȘt Ă  promouvoir votre marque
dans nos cinémas ?

right-star
Votre groupe cible correspond au profil de nos visiteurs ? Demandez un devis gratuit pour votre campagne ici. Nous nous ferons un plaisir de vous présenter toutes nos formules.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

De meest gestelde vragen over bioscoopvouchers

Lees meer Read more

Wat is een hybride event? Met tips, voordelen en voorbeelden

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte