blog post detail
Blijf op de hoogte

Wil jij graag nog meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in.

Subscribe to Email Updates

Til je evenement naar een hoger niveau met een originele feestlocatie

Hoe maak je van een professioneel evenement een onvergetelijke ervaring? Trek voluit de kaart van ‘experience’ en nodig je gasten uit op een originele feestlocatie. Je klanten, prospects of medewerkers zullen popelen om de buitengewone plek te ontdekken én ze zullen dit event - en jouw bedrijf - niet snel vergeten. Maar welke geknipte plekken komen nu precies in aanmerking voor een geslaagd B2B-evenement?


Vindt de nieuwjaarsreceptie van jouw zaak steeds plaats in een naburige feestzaal? Nodig je elk jaar je beste klanten uit voor een etentje in hetzelfde restaurant? Of staat teambuilding in jouw bedrijf gelijk aan een dagje workshops op kantoor? Met slechts enkele ingrepen kan je deze evenementen naar een hoger niveau tillen. Hoe? Dat is eenvoudig: ga op zoek naar een originele feest- of evenementenlocatie. Creëer een wow-gevoel en bezorg je teamleden, klanten of prospects een onvergetelijke dag.

originele feestlocatie antwerpen


Welke originele locaties zijn geschikt voor mijn evenement?


Go wild. Leg jezelf geen beperkingen op en begin maar te dromen. Welke locatie zou je zelf geweldig vinden? Of welke plek heeft je altijd geïnspireerd? Het wereldwijde web toont je de weg, wij geven alvast enkele suggesties.

  • Een boot
    Vaart jouw bedrijf een nieuwe koers? Dan is een bedrijfsfeest op een boot misschien wel gepast. Een drijvend evenement spreekt tot de verbeelding en zal je klanten/medewerkers lang bijblijven. Met een drankje in de hand ontdek je mooie plekjes in België én bespreek je nieuwe projecten.

  • Een museum
    De musea in België zijn niet enkel een bezoekje waard omwille van de kunst, veel museumgebouwen zijn pareltjes op zich. Wat dacht je van een originele feestlocatie op de negende verdieping van het MAS met een adembenemend uitzicht over Antwerpen? Of zegt een bedrijfsfeest in de betoverende BOZAR in Brussel je wat? Of kies je voor een conferentie in het monumentale Atomium?

  • Een brouwerij
    Koppel het nuttige aan het aangename tijdens een brouwerijbezoek. Zo combineer je zonder problemen een seminarie aan een brouwerijbezoek met degustatie in Brouwerij De Koninck. Of organiseer een lekkere teambuilding voor je medewerkers bij Brussels Beer Project.

  • Een dierentuin
    Ruil het etentje met je beste klanten in een lokaal restaurant in voor een diner tussen de haaien. Klinkt indrukwekkend, niet? Het is mogelijk in de Antwerpse Zoo. Of organiseer een familiedag voor je medewerkers en hun familie in Pairi Daiza.


    feestzaal eilandje antwerpen

     

5 redenen waarom Kinepolis een originele feestlocatie is


Een andere geknipte, bijzondere plek om je bedrijfsevenement te organiseren is een Kinepolis-bioscoop. Correctie, elf bijzondere plekken, want Kinepolis beschikt over elf bioscopen verspreid in België. Of je nu een originele feestlocatie in Limburg, Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant zoekt, je vindt er altijd eentje in je buurt. Zie je het grootser? Organiseer gewoon een evenement in verschillende bioscopen tegelijk.

1. Een locatie die tot de verbeelding spreekt


Een bioscoopzaal blijft een magische plek. Licht uit, projector aan. Laat je gasten plaatsnemen in de zachte bioscoopstoelen met een portie popcorn voor een exclusieve avant-première. Kinepolis Business rolt voor jou en je medewerkers/klanten graag de rode loper uit.


2. Verras je gasten met spektakel


Wat is er onvergetelijker dan een spectaculaire act in 3D of een indrukwekkende aria, rechtstreeks uit de Metropolitan Opera in New York? Of wat dacht je van stevige lachsalvo’s dankzij een stand-up comedian? Bye bye stress! Je gasten zullen dit evenement niet snel vergeten.

originele feestlocatie oost-vlaanderen


3. Een scherm om U tegen te zeggen


Een bedrijfsfilm die je wil voorstellen? Of een seminarie met een gast live van de andere kant van de wereld? Bij Kinepolis Business is dit allemaal mogelijk in de beste omstandigheden. Via laser- of digitale projectie verschijnt alles scherp op het grote scherm, bijgestaan door audio van topkwaliteit. Het neusje van de zalm? Dat ervaren je gasten tijdens een 4DX-voorstelling waar ze volledig worden ondergedompeld in een spannende actiefilm dankzij bewegings- en omgevingseffecten.


4. Catering om je vingers bij af te likken


Eerlijk, een evenement met heerlijke hapjes of een lekker diner blijft ook langer hangen in ons geheugen. Dat is niet anders bij jouw gasten. Geef je evenement een extra boost dankzij het cateringaanbod van J&M Catering, onze trouwe partner. Een seminarie goed beginnen met een stevig ontbijt, heerlijke hapjes tijdens een feestelijke receptie of een indrukwekkend 5-gangenmenu: alles is mogelijk. En daar houdt het niet op, want je feestlocatie wordt ook naar wens aangekleed én kelners zorgen ervoor dat je gasten niets tekort komen.  

originele feestlocatie gent


5. Lukt het je te ontsnappen?


Bij Kinepolis Leuven wordt een teambuilding een pak cooler dankzij ‘Great Escape’. Kinepolis Leuven beschikt er over twee escape rooms, waaruit jouw medewerkers moeten zien te ontsnappen. Twee filmscenario’s vormen vanzelfsprekend de leidraad voor deze unieke beleving.


Nog niet helemaal overtuigd van Kinepolis als jouw toekomstige eventlocatie? Dan trekken deze twee redenen je misschien finaal over de streep:

  • Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer en de wagen. Er is altijd voldoende parkeergelegenheid.

  • Professionele ondersteuning door onze B2B Account Managers, ze staan altijd voor je klaar.


Wil je graag meer informatie over hoe wij van jouw evenement een onvergetelijk moment kunnen maken? Onze B2B Account Managers werken met plezier een vrijblijvend voorstel uit.


Ja, ik wil een voorstel ontvangen

 

 

 

Tine De Buysser
Eind 2009 startte Tine De Buysser bij Kinepolis Business in Gent als B2B Account Manager. En dat is ze nog altijd, met evenveel enthousiasme als op de eerste dag. Daarvoor zorgen de drie pijlers van Kinepolis Business: Advertising, Events en Gifts, een afwisselend en boeiend ‘boeket’. Bij elk event is ze betrokken vanaf de vraag van de klant tot en met de ‘big smile’ na een geslaagd gebeuren. De laatste keer kippenvel kreeg ze bij de film ‘The Revenant’, een topfilm die je echt op het grote scherm moet gezien hebben!
C’est en 2009 que Tine De Buysser a démarré sa carrière chez Kinepolis Business à Gand comme B2B Account Manager. Elle y occupe toujours cette fonction, enthousiaste comme au premier jour, grâce à la variété qu’apportent les trois piliers de Kinepolis Business : Advertising, Events et Gifts. Elle est impliquée dans chaque évènement, depuis la demande du client jusqu’au « big smile » qui couronne un projet réussi. Le dernier film qui l’a scotchée à son siège était The Revenant, un film sensationnel à voir absolument sur grand écran !
 

Andere blogs in de kijker:

Hoe zorg je voor een piekfijne uitnodiging voor je evenement?

Lees meer Read more

Een culinaire totaalbeleving voor jouw evenement bij Kinepolis

Lees meer Read more

Een evenement organiseren bij Kinepolis: hoe werkt het?

Lees meer Read more

bg-img4n.jpg

Heb je nog een vraag?

Kijk zeker eerst even op onze FAQ-pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, laat je vraag achter via het onderstaande contactformulier. Onze medewerkers komen binnen de 48 uur terug met een antwoord.

Meer lezen?

Kinepolis, een polyvalente partner voor je event

Lees meer Read more

Kinepolis, een polyvalente partner voor je event

Wanneer films misschien niet aan de orde zijn voor jouw evenement

Lees meer Read more

Onze Kinepolis-bioscopen

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte