De vroegere CEO van Aldi. De President Global Operations van Nielsen. De stichter van Smartmat. Dit zijn nog maar drie van de sprekers die het talrijke publiek op Gondola Day 2016 inspireerden tijdens de plenaire sessies. Vervolgens haalden de deelnemers hun hart op tijdens de workshops, werden retail-awards uitgereikt en vooral, veel contacten gelegd, voor en tijdens het walking dinner. Gondola Day is hét professioneel evenement voor retailers en merken in België. Kinepolis Imagibraine is hiervoor de perfecte locatie, stelt Pierre-Alexandre Billiet, CEO van Gondola Group. En Kinepolis is ook méér dan dat.
Dit jaar bracht Gondola Day ruim 700 decision makers uit de FMCG (food en non-food) samen bij Kinepolis Imagibraine in Braine-l’Alleud, zo’n 20 km van Brussel. De deelnemers genoten van inspirerende sprekers in plenaire zitting en doken vervolgens in workshops rond thema’s zoals neuroscience, e-commerce, shopping experience, de perfecte winkel en de beste promotie. Er werden awards uitgereikt, het hoogtepunt van het gebeuren in de grote zaal. Uiteraard werd ook duchtig genetwerkt tijdens het walking dinner. Alle ingrediënten voor een leerrijke ontmoeting waren volop present.
Pierre-Alexandre Billiet, CEO Gondola Group: “Kinepolis is de benchmark geworden voor Gondola, maar ook voor onze andere zusterorganisaties: The Retail Academy, Horeca magazine, en zo meer.”
Gondola Group kiest bewust voor Kinepolis én een samenwerking die verder gaat dan een locatie huren.
Pierre-Alexandre Billiet: “We zijn blij dat we een structureel partnership met Kinepolis hebben uitgebouwd. Voor ons zijn zij een perfecte locatie voor events, maar ook méér dan dat. Kinepolis is voor ons een marketing- en communicatiepartner."
Wat houdt dit partnership concreet in?
Pierre-Alexandre Billiet: “Vanuit Kinepolis wordt heel proactief meegedacht om de noden van de organisatoren en de deelnemers zo goed mogelijk in te vullen. Dit jaar reageerde Kinepolis ook zeer professioneel na de aanslagen. Door die dramatische gebeurtenissen moesten we last-minute onze geplande Gondola Day annuleren en verplaatsen naar een andere datum. Kinepolis maakte hier geen probleem van, in tegenstelling tot andere partijen.”
“Dat is vooral hun reactievermogen. Met name het salesteam is erg professioneel en begrijpt helemaal wat er op het spel staat bij zo’n evenement!”
“Bijzonder is dat je bij Kinepolis verschillende activiteiten en workshops op dezelfde dag kunt organiseren voor een groot aantal deelnemers!”
Heb je een vraag voor onze B2B Account Managers? Wil je graag een suggestie delen? Of heb je net een geweldig concept bedacht en wil je weten of Kinepolis je hierbij kan helpen? Laat je gegevens en je vraag of opmerking hieronder achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang tips & tricks. Ja, schrijf me in
Vous souhaitez encore découvrir davantage de trucs et astuces. Oui, je souhaite m’inscrire
Ben je in voor meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Vous souhaitez recevoir des trucs et astuces pour votre prochain évènement ou cadeau d’affaires ? Ou vous souhaitez recevoir toutes les possibilités de publicité originales dans votre boîte mail ? Alors, inscrivez-vous à notre newsletter.