bg-img3.jpg
logo.png
FAQ i.v.m. tijdelijke maatregelen Covid-19

Naar aanleiding van de richtlijnen van de Belgische overheid rond de bestrijding van Covid-19 zijn onze bioscopen gesloten tot en met zondag 19 april. Tijdens deze periode mogen geen evenementen plaatsvinden in onze bioscopen, ook de verkoop van bioscoopvouchers staat momenteel ‘on hold’. Het team van Kinepolis Business wenst zich te verontschuldigen voor het ongemak. Maar de gezondheid van onze klanten en ons personeel staat voorop. We houden daarom nauw contact met de bevoegde instanties. Om zeker te zijn dat u niet met vragen achterblijft, hebben we hieronder een korte FAQ voorzien.

FAQ: al uw vragen rond de tijdelijke maatregelen beantwoord

1. Is het mogelijk om bioscoopvouchers te bestellen?

Op dit moment is onze webshop niet operationeel en kunnen we geen nieuwe bestelling aannemen.

2. Ik heb onlangs een bestelling bioscoopvouchers geplaatst, wat nu?

Momenteel zijn onze bioscopen gesloten. Alle bestellingen kunnen opgehaald worden bij heropening van onze bioscopen.

3. Ik ben in het bezit van bioscoopvouchers die vervallen in de periode tot en met 30/07. Wat nu?

Alle vouchers die vervallen tot en met 30/07 zullen allemaal verlengd worden tot 31/07.

4. Wat gebeurt er met mijn gepland evenement?

Indien u tussen 13/03 en 19/04 een event bij Kinepolis gepland had, dan werd er persoonlijk contact met u opgenomen. Indien u nog een vraag heeft, dan kan u ons steeds bereiken via business@kinepolis.com.

5. Wat zijn de gevolgen voor mijn advertising campagne?

Indien u tussen 13/03 en 19/04 advertising bij Kinepolis gepland had, dan werd er persoonlijk contact met u opgenomen. Indien u nog een vraag heeft, dan kan u ons steeds bereiken via business@kinepolis.com.

6. Vanaf wanneer zijn jullie diensten opnieuw beschikbaar?

We volgen het advies van de overheid op de voet op. Momenteel moeten wij onze deuren tot en met 19/04 gesloten houden.

7. Alle bioscopen zijn gesloten, maar wat als ik echt nog met een vraag zit?

Bij een dringende vraag kunt u ons vanzelfsprekend nog contacteren via business@kinepolis.com.  Wij doen ons uiterste best om binnen de 48u uw vraag te beantwoorden.

 

Tot binnenkort!
Het Kinepolis Business team