Focust jouw merk zich voornamelijk op families en/of kinderen? Wil je deze op een natuurlijke manier bereiken? Dan is het vernieuwde Family at the Movies event dé gelegenheid. Op deze dag staat Kinepolis volledig in het teken van kinderplezier. Met een aangepast programma én film brengen de gezinnen er samen een leuke voormiddag door. En jouw merk of product kan hen nog extra in de watten leggen.
Een aangepast programma voor kinderen
Het programma van Family at the Movies ziet er als volgt uit: vanaf 10u worden families onthaald op de speciale blauwe loper. Eens ze via die blauwe loper Kinepolis binnenwandelen komen ze in een wereld van animatie terecht. Zo kunnen ze terecht in een kinderdisco of gaan ze op avontuur met het Sweet Paradise spel. Die blauwe loper ligt er ook niet zomaar. Het hele gezin mag poseren zoals echte filmsterren dat doen. Deze foto krijgen ze achteraf mee als aandenken. Na de animatie volgt natuurlijk het belangrijkste: de avant-première van een aangepaste familiefilm.
Hoe communiceren naar kinderen en hun ouders?
Voor gezinnen betekent Family at the Movies een heerlijk dagje genieten. Maar wat kun je als merk doen op deze heuglijke dag? Op dagen zoals deze kun je jouw merk in het zicht brengen van die jonge doelgroep die je wenst te bereiken. Het is de ideale gelegenheid voor een eerste ontmoeting of merkervaring in een ongedwongen en ontspannen sfeer. Je weet meteen zeker dat je jouw beoogde doelgroep, families met kinderen, bereikt. Je merkboodschap wordt dan ook gecommuniceerd op een dag die de families nog lang zullen herinneren.
De mogelijkheden van Family at the Movies
Wil je jouw merk verbinden met Family at the Movies? Dan kun je kiezen uit verschillende opties. Denk bijvoorbeeld aan een sample of kortingsbon voor jouw product in een goodiebag die elke bezoeker krijgt. Ben je op zoek naar meer interactie met je doelpubliek? Dan kun je ook kiezen voor een animatie. Aan de hand van een leuk spelletje of photobooth trek je de aandacht op deze ochtend vol kinderplezier. Een animatie geeft je de kans om jouw doelgroep te ontmoeten en ermee te communiceren. Misschien hebben ze jouw product al uitgeprobeerd en hebben ze feedback. Of misschien hebben ze nog vragen die je dan live kunt beantwoorden. Dat maakt de band tussen jouw merk en je doelgroep alvast een pak persoonlijker.
Family at the Movies maakt deel uit van de Kinepolis marketingprojecten. Deze kun je met jouw merk of product volledig sponsoren.
Wil je graag meer informatie over één van deze projecten? Contacteer dan één onze B2B Account Managers.