blog post detail
Blijf op de hoogte

Wil jij graag nog meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in.

Subscribe to Email Updates

Families met kinderen bereiken? Doe het tijdens Family at the Movies

Focust jouw merk zich voornamelijk op families en/of kinderen? Wil je deze op een natuurlijke manier bereiken? Dan is het vernieuwde Family at the Movies event dé gelegenheid. Op deze dag staat Kinepolis volledig in het teken van kinderplezier. Met een aangepast programma én film brengen de gezinnen er samen een leuke voormiddag door. En jouw merk of product kan hen nog extra in de watten leggen.

                                                          

Een aangepast programma voor kinderen

 

Het programma van Family at the Movies ziet er als volgt uit: vanaf 10u worden families onthaald op de speciale blauwe loper. Eens ze via die blauwe loper Kinepolis binnenwandelen komen ze in een wereld van animatie terecht. Zo kunnen ze terecht in een kinderdisco of gaan ze op avontuur met het Sweet Paradise spel. Die blauwe loper ligt er ook niet zomaar. Het hele gezin mag poseren zoals echte filmsterren dat doen. Deze foto krijgen ze achteraf mee als aandenken. Na de animatie volgt natuurlijk het belangrijkste: de avant-première van een aangepaste familiefilm.

 

Hoe communiceren naar kinderen en hun ouders?

 

Voor gezinnen betekent Family at the Movies een heerlijk dagje genieten. Maar wat kun je als merk doen op deze heuglijke dag? Op dagen zoals deze kun je jouw merk in het zicht brengen van die jonge doelgroep die je wenst te bereiken. Het is de ideale gelegenheid voor een eerste ontmoeting of merkervaring in een ongedwongen en ontspannen sfeer. Je weet meteen zeker dat je jouw beoogde doelgroep, families met kinderen, bereikt. Je merkboodschap wordt dan ook gecommuniceerd op een dag die de families nog lang zullen herinneren.

 

De mogelijkheden van Family at the Movies                                             

Wil je jouw merk verbinden met Family at the Movies? Dan kun je kiezen uit verschillende opties. Denk bijvoorbeeld aan een sample of kortingsbon voor jouw product in een goodiebag die elke bezoeker krijgt. Ben je op zoek naar meer interactie met je doelpubliek? Dan kun je ook kiezen voor een animatie. Aan de hand van een leuk spelletje of photobooth trek je de aandacht op deze ochtend vol kinderplezier. Een animatie geeft je de kans om jouw doelgroep te ontmoeten en ermee te communiceren. Misschien hebben ze jouw product al uitgeprobeerd en hebben ze feedback. Of misschien hebben ze nog vragen die je dan live kunt beantwoorden. Dat maakt de band tussen jouw merk en je doelgroep alvast een pak persoonlijker. 

 

Family at the Movies maakt deel uit van de Kinepolis marketingprojecten. Deze kun je met jouw merk of product volledig sponsoren.

 

Wil je graag meer informatie over één van deze projecten? Contacteer dan één onze B2B Account Managers. 

Vraag meer informatie

 

 

advertising bij kinepolis

 
Product placement Kinepolis
Gauthier Deliens
In 2006 startte Gauthier Deliens bij Kinepolis Brugge en sinds 2008 is hij er enthousiast aan de slag als B2B Account Manager voor Brugge & Oostende. Evenementen, gifts en reclame voor bedrijven, dat zijn trefwoorden in zijn afwisselende job. “Leuk product, tof team, dynamisch bedrijf!” Een tevreden klant geeft hem altijd de grootste voldoening. Deze jonge vader houdt van sportieve actiefilms met een inspirerende boodschap zoals ‘Remember the Titans’ en trekt soms zijn loopschoenen aan in de lunchpauze. Catch him if you can.
Gauthier Deliens a commencé sa carrière à Kinepolis Brugge en 2006, et occupe avec enthousiasme le poste de B2B Account Manager pour Kinepolis Brugge et Oostende depuis 2008. Évènements, cadeaux et publicité pour les entreprises, tels sont les maîtres mots de sa fonction hautement variée. « Un chouette produit, une équipe géniale, une entreprise dynamique ! » Il trouve toujours une grande satisfaction à faire des clients heureux. Ce jeune père aime les films d’action sportifs au message inspirant tels que « Le Plus Beau des combats », et il lui arrive parfois d’enfiler ses chaussures de course pendant la pause de midi. Arrêtez-le si vous pouvez!
 

Andere blogs in de kijker:

Plaats je product in de schijnwerpers met product placement

Lees meer Read more

Bij Kinepolis reikt merkcommunicatie verder dan het scherm

Lees meer Read more

Organiseer het perfecte sinterklaasfeest voor jouw bedrijf

Lees meer Read more

Meer lezen?

Advertising bij Kinepolis, meer dan alleen cinema

Lees meer Read more

Advertising bij Kinepolis, meer dan cinema alleen..

Plaats je reclame op de digitale schermen met digital signage

Lees meer Read more

Product placement: jouw product in de schijnwerpers

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte