Adverteren in de cinema gaat veel verder dan je reclamespot op het grote scherm toveren. Of je nu een klein of een groot budget hebt bij Kinepolis krijg je een waaier aan mogelijkheden om te communiceren. Ben je op zoek naar originele manieren om je merk of product prominent in de kijker te zetten, in de ontspannen sfeer die bij een avondje Kinepolis hoort? Laat je hier verrassen door de (haast) eindeloze mogelijkheden.
Brand activation
Wil je je merk en/of product opvallend onder de aandacht brengen bij een publiek dat helemaal ‘in the mood’ is om weg te dromen en te genieten? Dan is Kinepolis voor jou de ideale plek. Binnen én buiten: hier krijg je alle ruimte voor live marketing. Hoe, dat kies je zelf.
Product display
Een Kinepolis-bioscoop doet spontaan denken aan sterren. Wat als je nu eens van jouw product dé ster zou maken? Je nieuwste model prominent op de parking of zelfs in de foyer etaleren? Ja, dat kan! Maak van Kinepolis het mooiste stuk van je showroom, plaats jouw vedette in the spotlights.
Creative sampling
Sampling is een uitstekende manier om je product voor te stellen of te lanceren. Laat samples uitdelen vóór of na de vertoning, en het publiek kan meteen je product ontdekken. Leent je product zich niet of minder goed tot sampling? Dan kun je ook kortingsbonnen verdelen voor een proefaankoop. Altijd welkom!
Interactieve animatie
Met een originele interactieve animatie trek je de aandacht naar je product of je merk op het juiste (ontspannen) moment en in de juiste omgeving (mét uitstraling). Dit in directe dialoog met je doelgroep. Wil je de ultieme merkervaring creëren? Combineer dan animatie en sampling. Om maar iets te noemen.
Vitrine met stopping power
Wil je op een verrassende manier bezoekers aantrekken? Kies dan voor een vitrine in de wandelgang en richt ze in of kleed ze aan zoals jij dat wil. Een echte ‘showcase’! Dit wordt een etalage met stopping power. Inspiratie nodig? Praat erover met onze B2B Account Manager.
Digital signage
Je hebt ongetwijfeld de beeldschermen met informatie en trailers gezien in de gangen van de Kinepolis-bioscoop. Als echte blikvangers trekken ze volop de aandacht van onze bezoekers omdat ze de nieuwste trailers en het recentste filmnieuws brengen. Wanneer je voor digital signage kiest, krijgen de dagelijks duizenden bioscoopgangers ook jouw boodschap op die schermen te zien.
Baches
Een vrij traditioneel medium, maar het wérkt. En baches hoeven niet saai te zijn. Zet je advertentie op een opvallende bache van 2m2, die vervolgens wordt opgenomen in het uitgebreide bachenetwerk van Kinepolis.
Cineposter
Dynamische cineposters verwelkomen de bezoekers op de Kinepolis-parkings. Ze roteren, en hun beweging trekt de aandacht van iedereen die in de buurt komt. De cineposters zijn dan ook een echte eyecatcher, waarop je boodschap helemaal tot haar recht komt.
Boomerang
Eenvoudig en effectief! Zet je merkboodschap op een origineel postkaartje, dat je doelgroep de wijde wereld instuurt. Het formaat alleen al is onweerstaanbaar. Je advertentie heeft zo’n leuke, compacte vorm dat bezoekers je kaart spontaan uit de rekken halen.
Face 2 Face
Naar het toilet? Dat is voor de meeste bezoekers het ideale moment om even aan niets te denken en voor zich uit te staren. Maak daar gebruik van. Vul de leegte op. Je adverteert op ooghoogte en vangt de blik van de toiletbezoeker met je originele boodschap.
Cinestar
Elke dag rijden er duizenden wagens voorbij en draaien minstens evenveel hoofden dezelfde kant op: een Kinepolis-bioscoop is een bezienswaardigheid. Het uitgebreide indoor- en outdoor-bachenetwerk van Cinestar biedt je de gelegenheid om met je advertentie de aandacht te stelen van al die passerende chauffeurs en hun passagiers.
Kinepolis-filmkrant
Net als de Kinepolis-website staat ook de filmkrant boordevol filmweetjes. Ze wordt gretig gelezen door filmliefhebbers die ze mee naar huis nemen om daar nog wat na te genieten van hun bioscoopbezoek. De krant wordt maandelijks verspreid in alle Kinepolis-bioscopen en biedt je de uitgelezen context voor jouw merkverhaal.
Sponsoring marketingprojecten
Ladies at the Movies, Kids at the Movies, Seniors at the Movies en Cultuur in de Cinema zijn Kinepolis-projecten die een unieke gelegenheid creëren om je product of merk direct aan de juiste doelgroep te presenteren, in de beste omstandigheden.
In de Kinepolis-bioscopen kan je jouw merkboodschap op tal van manieren communiceren aan de bezoekers. Dankzij die uitgebreide waaier aan mogelijkheden kun je ze ook bereiken op verschillende momenten in het traject dat ze afleggen bij Kinepolis. Wil je verschillende opties combineren? Of ben je op zoek naar een oplossing op maat? Bij Kinepolis gaan we altijd tot het uiterste om je ideale merkcommunicatie te garanderen. Heb je nog vragen of heb je een leuk idee dat je wil aftoetsen?
Neem dan zeker contact op met één van onze B2B Account Managers via deze pagina.