blog post detail
Blijf op de hoogte

Wil jij graag nog meer tips en tricks voor je volgend event of relatiegeschenk? Of wil je alle originele mogelijkheden rond adverteren in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in.

Subscribe to Email Updates

Bij Kinepolis reikt merkcommunicatie verder dan het scherm

Adverteren in de cinema gaat veel verder dan je reclamespot op het grote scherm toveren. Of je nu een klein of een groot budget hebt bij Kinepolis krijg je een waaier aan mogelijkheden om te communiceren. Ben je op zoek naar originele manieren om je merk of product prominent in de kijker te zetten, in de ontspannen sfeer die bij een avondje Kinepolis hoort? Laat je hier verrassen door de (haast) eindeloze mogelijkheden.

 

Brand activation 

Wil je je merk en/of product opvallend onder de aandacht brengen bij een publiek dat helemaal ‘in the mood’ is om weg te dromen en te genieten? Dan is Kinepolis voor jou de ideale plek. Binnen én buiten: hier krijg je alle ruimte voor live marketing. Hoe, dat kies je zelf.

 

Product display

Een Kinepolis-bioscoop doet spontaan denken aan sterren. Wat als je nu eens van jouw product dé ster zou maken? Je nieuwste model prominent op de parking of zelfs in de foyer etaleren? Ja, dat kan! Maak van Kinepolis het mooiste stuk van je showroom, plaats jouw vedette in the spotlights.

 

Creative sampling

Sampling is een uitstekende manier om je product voor te stellen of te lanceren. Laat samples uitdelen vóór of na de vertoning, en het publiek kan meteen je product ontdekken. Leent je product zich niet of minder goed tot sampling? Dan kun je ook kortingsbonnen verdelen voor een proefaankoop. Altijd welkom!

 

Interactieve animatie

Met een originele interactieve animatie trek je de aandacht naar je product of je merk op het juiste (ontspannen) moment en in de juiste omgeving (mét uitstraling). Dit in directe dialoog met je doelgroep. Wil je de ultieme merkervaring creëren? Combineer dan animatie en sampling. Om maar iets te noemen.

 

Vitrine met stopping power

Wil je op een verrassende manier bezoekers aantrekken? Kies dan voor een vitrine in de wandelgang en richt ze in of kleed ze aan zoals jij dat wil. Een echte ‘showcase’! Dit wordt een etalage met stopping power. Inspiratie nodig? Praat erover met onze B2B Account Manager.

 

Digital signage

Je hebt ongetwijfeld de beeldschermen met informatie en trailers gezien in de gangen van de Kinepolis-bioscoop. Als echte blikvangers trekken ze volop de aandacht van onze bezoekers omdat ze de nieuwste trailers en het recentste filmnieuws brengen. Wanneer je voor digital signage kiest, krijgen de dagelijks duizenden bioscoopgangers ook jouw boodschap op die schermen te zien.

 

Baches

Een vrij traditioneel medium, maar het wérkt. En baches hoeven niet saai te zijn. Zet je advertentie op een opvallende bache van 2m2, die vervolgens wordt opgenomen in het uitgebreide bachenetwerk van Kinepolis.

 

Cineposter

Dynamische cineposters verwelkomen de bezoekers op de Kinepolis-parkings. Ze roteren, en hun beweging trekt de aandacht van iedereen die in de buurt komt. De cineposters zijn dan ook een echte eyecatcher, waarop je boodschap helemaal tot haar recht komt.

 

Boomerang

Eenvoudig en effectief! Zet je merkboodschap op een origineel postkaartje, dat je doelgroep de wijde wereld instuurt. Het formaat alleen al is onweerstaanbaar. Je advertentie heeft zo’n leuke, compacte vorm dat bezoekers je kaart spontaan uit de rekken halen.

 

Face 2 Face

Naar het toilet? Dat is voor de meeste bezoekers het ideale moment om even aan niets te denken en voor zich uit te staren. Maak daar gebruik van. Vul de leegte op. Je adverteert op ooghoogte en vangt de blik van de toiletbezoeker met je originele boodschap.

 

Cinestar

Elke dag rijden er duizenden wagens voorbij en draaien minstens evenveel hoofden dezelfde kant op: een Kinepolis-bioscoop is een bezienswaardigheid. Het uitgebreide indoor- en outdoor-bachenetwerk van Cinestar biedt je de gelegenheid om met je advertentie de aandacht te stelen van al die passerende chauffeurs en hun passagiers.

 

Kinepolis-filmkrant

Net als de Kinepolis-website staat ook de filmkrant boordevol filmweetjes. Ze wordt gretig gelezen door filmliefhebbers die ze mee naar huis nemen om daar nog wat na te genieten van hun bioscoopbezoek. De krant wordt maandelijks verspreid in alle Kinepolis-bioscopen en biedt je de uitgelezen context voor jouw merkverhaal.

 

Sponsoring marketingprojecten

Ladies at the Movies, Kids at the Movies, Seniors at the Movies en Cultuur in de Cinema zijn Kinepolis-projecten die een unieke gelegenheid creëren om je product of merk direct aan de juiste doelgroep te presenteren, in de beste omstandigheden.

 

In de Kinepolis-bioscopen kan je jouw merkboodschap op tal van manieren communiceren aan de bezoekers. Dankzij die uitgebreide waaier aan mogelijkheden kun je ze ook bereiken op verschillende momenten in het traject dat ze afleggen bij Kinepolis. Wil je verschillende opties combineren? Of ben je op zoek naar een oplossing op maat? Bij Kinepolis gaan we altijd tot het uiterste om je ideale merkcommunicatie te garanderen. Heb je nog vragen of heb je een leuk idee dat je wil aftoetsen?

 

Neem dan zeker contact op met één van onze B2B Account Managers via deze pagina.

Vraag meer informatie

 

Product placement Kinepolis
Product placement Kinepolis
Gauthier Deliens
In 2006 startte Gauthier Deliens bij Kinepolis Brugge en sinds 2008 is hij er enthousiast aan de slag als B2B Account Manager voor Brugge & Oostende. Evenementen, gifts en reclame voor bedrijven, dat zijn trefwoorden in zijn afwisselende job. “Leuk product, tof team, dynamisch bedrijf!” Een tevreden klant geeft hem altijd de grootste voldoening. Deze jonge vader houdt van sportieve actiefilms met een inspirerende boodschap zoals ‘Remember the Titans’ en trekt soms zijn loopschoenen aan in de lunchpauze. Catch him if you can.
Gauthier Deliens a commencé sa carrière à Kinepolis Brugge en 2006, et occupe avec enthousiasme le poste de B2B Account Manager pour Kinepolis Brugge et Oostende depuis 2008. Évènements, cadeaux et publicité pour les entreprises, tels sont les maîtres mots de sa fonction hautement variée. « Un chouette produit, une équipe géniale, une entreprise dynamique ! » Il trouve toujours une grande satisfaction à faire des clients heureux. Ce jeune père aime les films d’action sportifs au message inspirant tels que « Le Plus Beau des combats », et il lui arrive parfois d’enfiler ses chaussures de course pendant la pause de midi. Arrêtez-le si vous pouvez!
 

Andere blogs in de kijker:

Plaats je product in de schijnwerpers met product placement

Lees meer Read more

Families met kinderen bereiken? Doe het tijdens Family at the Movies

Lees meer Read more

Zeven tips om je evenement te promoten via Facebook

Lees meer Read more

Meer lezen?

Advertising bij Kinepolis, meer dan alleen cinema

Lees meer Read more

Advertising bij Kinepolis, meer dan cinema alleen..

Plaats je reclame op de digitale schermen met digital signage

Lees meer Read more

Product placement: jouw product in de schijnwerpers

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte