Gondola Day in Kinepolis Imagibraine, Braine-l’Alleud
  • gondola_day_1.jpg

    Alles onder één dak voor een prestigieus event

    Kinepolis marketing- en communicatiepartner voor Gondola Group

De vroegere CEO van Aldi. De President Global Operations van Nielsen. De stichter van Smartmat. Dit zijn nog maar drie van de sprekers die het talrijke publiek op Gondola Day 2016 inspireerden tijdens de plenaire sessies. Vervolgens haalden de deelnemers hun hart op tijdens de workshops, werden retail-awards uitgereikt en vooral, veel contacten gelegd, voor en tijdens het walking dinner. Gondola Day is hét professioneel evenement voor retailers en merken in België. Kinepolis Imagibraine is hiervoor de perfecte locatie, stelt Pierre-Alexandre Billiet, CEO van Gondola Group. En Kinepolis is ook méér dan dat.

Dit jaar bracht Gondola Day ruim 700 decision makers uit de FMCG (food en non-food) samen bij Kinepolis Imagibraine in Braine-l’Alleud, zo’n 20 km van Brussel. De deelnemers genoten van inspirerende sprekers in plenaire zitting en doken vervolgens in workshops rond thema’s zoals neuroscience, e-commerce, shopping experience, de perfecte winkel en de beste promotie. Er werden awards uitgereikt, het hoogtepunt van het gebeuren in de grote zaal. Uiteraard werd ook duchtig genetwerkt tijdens het walking dinner. Alle ingrediënten voor een leerrijke ontmoeting waren volop present.

Pierre-Alexandre Billiet, CEO Gondola Group: “Kinepolis is de benchmark geworden voor Gondola, maar ook voor onze andere zusterorganisaties: The Retail Academy, Horeca magazine, en zo meer.”

Structureel partnership

Gondola Group kiest bewust voor Kinepolis én een samenwerking die verder gaat dan een locatie huren.

Pierre-Alexandre Billiet: “We zijn blij dat we een structureel partnership met Kinepolis hebben uitgebouwd. Voor ons zijn zij een perfecte locatie voor events, maar ook méér dan dat. Kinepolis is voor ons een marketing- en communicatiepartner."

Wat houdt dit partnership concreet in?

Pierre-Alexandre Billiet: “Vanuit Kinepolis wordt heel proactief meegedacht om de noden van de organisatoren en de deelnemers zo goed mogelijk in te vullen. Dit jaar reageerde Kinepolis ook zeer professioneel na de aanslagen. Door die dramatische gebeurtenissen moesten we last-minute onze geplande Gondola Day annuleren en verplaatsen naar een andere datum. Kinepolis maakte hier geen probleem van, in tegenstelling tot andere partijen.”

Wat waarderen jullie bijzonder in Kinepolis?

“Dat is vooral hun reactievermogen. Met name het salesteam is erg professioneel en begrijpt helemaal wat er op het spel staat bij zo’n evenement!”

“Bijzonder is dat je bij Kinepolis verschillende activiteiten en workshops op dezelfde dag kunt organiseren voor een groot aantal deelnemers!”

gondola_day.jpg
gondola_day_1.jpg
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Heb je nog een vraag?

Kijk zeker eerst even op onze FAQ-pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, laat je vraag achter via het onderstaande contactformulier. Onze medewerkers komen binnen de 48 uur terug met een antwoord.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan alleen cinema

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

12 tips voor een bedrijfsuitje dat iedereen leuk vindt

Lees meer Read more

Welke evenementenzaal is geschikt voor mijn event?

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte