Disj 2 – vitrines/afhaalpunten
  • foto_4.jpg

    Disj zet foodpakketten in de vitrine 

     Coole afhaalpunten bij Kinepolis

Klanten van disj (vooral studenten, in dit geval) krijgen hun kookpakket niet op kot geleverd. Zij kunnen terecht op diverse afhaalpunten. De locatie daarvan is op zijn minst verrassend te noemen: in Gent en Leuven is dat bij Kinepolis. Een originele toepassing voor de vitrines die erg in de kijker lopen. Disj kleedde twee van die vitrines helemaal in ‘disj style’ aan. Sindsdien is het er elke maandagavond van 17 tot 19 uur gezellig druk door alle disj-fans die hun pakket komen ophalen bij de hostessen. Marketeer Tom Wyseur over een cool distributienetwerk.

Disj, een project van de groep Colruyt, richt zich bewust tot studenten en jongvolwassenen. Elke week worden kookpakketten klaargemaakt voor vier maaltijden en twee snacks, ideaal voor tijdens de week. Welke waren de beste locaties voor de afhaalpunten? Dicht bij de doelgroep, uiteraard. Zowel in Gent als in Leuven bevindt de Kinepolis-vestiging zich dicht bij de studentenbuurt. Waar precies konden de gekoelde pakketten worden opgeslagen tot de studenten ze komen halen op maandagavond?

Tom Wyseur: “De vitrines bij Kinepolis kwamen hiervoor in aanmerking. Alleen pakketten in de etalage leggen was echter niet zo aantrekkelijk. Daarom hebben we de vitrines volledig zelf aangekleed. Daarvoor hebben we onze eigen creatievelingen. Via een deur kan je naar binnen in de vitrineruimte. Onze hostessen zorgen ervoor dat iedereen zijn pakket kan meenemen.”

Het mag gezegd: Kinepolis is een verrassende locatie en dat werkt! De Kinepolis-vitrines vervullen in elk geval hun rol naar behoren. Je kunt er ook moeilijk naast kijken – en ze zijn multifunctioneel.

“Kinepolis is een toporganisatie om mee samen te werken om onze klanten extra in de watten te leggen. Niets dan blije gezichten!”
Kathy Van Daele-Marketing Manager Carmi Schoenen en Mode

Een serieuze investering?

Tom: “Dit is de investering zeker waard. De vitrines hebben een dubbele functie: ze dienen als locatie voor een afhaalpunt én ze geven ons visibiliteit. Met andere woorden: ze hebben commerciële én marketingwaarde.” Voor dit project maakte de groep Colruyt hiermee de juiste keuze.

foto 5.jpg
foto 3.jpg
 
  • IMG_9066.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Jaarlijks kinderfeest van BTB-ABVV in Kinepolis Antwerpen

    De Sint trakteert op snoep en film!

    Bekijk de case

  • Event_EverybodyHappy_filmzaal.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Hoe kaart je een ‘hot’ thema aan als burn-out?

    Kinepolis presenteert instapklaar concept voor HR-event

    Bekijk de case

  • dift-1.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    De Nieuwe Dokken in Gent

    Projectontwikkelaar doet kandidaat-kopers dromen in Kinepolis

    Bekijk de case

  • Techorama

    Zij zijn al overtuigd

    Techorama neemt Kinepolis Antwerpen helemaal in

    Positive vibes op congres met 1500 developers/ IT pros en 110 topsprekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Betalen met MasterPass™ = twee gratis filmtickets

    MasterCard en Kinepolis werken goed samen

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Total-tankers genieten meer van films

    Kinepolis-tickets, ideale tool voor klantentrouw

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Cine_en_Diner_BE.png

    Zij zijn al overtuigd

    Met Bongo en Cadeaubox naar Kinepolis: yes!

    Belevenisbonnen met bioscoop, een groot succes

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • BNP3.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    BNP Paribas Fortis, presenting partner ‘Cultuur in de Cinema’

    Staande ovatie voor opera bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Trouwe Orange-klanten verdienen gratis filmtickets

    Orange en Kinepolis worden loyalty partners

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Groot en fun publiek, perfecte locatie bij Kinepolis

    Bezorg je consument een Pop Media ‘experience’

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj laat jonge doelgroep proeven

    Sampling voor 3.000 Kinepolis-bezoekers

    Bekijk de case

  • Zij zijn al overtuigd

    Disj zet foodpakketten in de vitrine

    Coole afhaalpunten bij Kinepolis

    Bekijk de case

  • Schermafbeelding_2016-07-12_om_16.58.52.png

    Zij zijn al overtuigd

    Bioscooptickets horen steevast in een loyalty programma

    Kinepolis in het Boost Group assortiment van incentives

    Bekijk de case

  • Thuisbezorgd_SCENE5_INTO_A_GREAT_TIME_535.jpg

    Zij zijn al overtuigd

    Kinepolis Business past perfect in Takeaway.com strategie

    Adverteren op bioscooptickets: snelweg naar awareness

    Bekijk de case

bg-img4n.jpg

Ook overtuigd?

Onze medewerkers helpen je maar al te graag verder. Contacteer ons en wij komen binnen de 48 uur terug op je vraag.

Meer lezen?

Kinepolis, meer dan cinema alleen

Ontdek onze troeven Read more

over-kenipolis-img.png

Relatiegeschenken voor klanten en personeel: btw- en fiscaal aftrekbaar?

Lees meer Read more

Een jonge kijk op trends in event marketing

Lees meer Read more

Blijf op de hoogte